Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Kim_S schreef: Ik zou heeel graag een Bull Terriër willen. Meneer S helaas niet  :(
Het compromis gaat een Teckel worden denk ik  :biggrin2:
Meneer S heeft vast teveel naar Jaws gekeken  :angel2:  Maar das alleen als puppy hoor! Daarna zijn ze heus heul harstikke braaf  :biggrin2:
Maar ohoh teckels.... :smitten:  Das een goede compromis (denkt meneer IenB weer heul anders over.... Mannen!?  :-\ )
Inge en Bono schreef: Meneer S heeft vast teveel naar Jaws gekeken  :angel2:  Maar das alleen als puppy hoor! Daarna zijn ze heus heul harstikke braaf  :biggrin2:
Maar ohoh teckels.... :smitten:  Das een goede compromis (denkt meneer IenB weer heul anders over.... Mannen!?  :-\ )
Ruilen?

:biggrin2: :biggrin2: :biggrin2:

Meneer vindt Bull Terriërs lelijk  :-[
Ik vind ze juist schattig  ::)
Vandaag heeft Joep zowel tijdens de ochtend- als middagwandeling zeker 50 passen gelopen. Zijn quadriceps zijn nog niet sterk genoeg en dat heeft tijd nodig. Joeps formaat speelt hem (hoe kan het ook anders) ook parten tijdens zijn revalidatie. Hij heeft heel wat in de hoogte te hijsen.

Nu ligt hij prinsheerlijk op de bank te slapen. Hij heeft ons perfect gedresseerd met hem op de bank leggen en omdraaien zodat hij op zijn rug kan liggen. Dat gaat op de grond zonder moeite, maar op de bank lukt dat nog niet helemaal.
Pauline schreef: Vandaag heeft Joep zowel tijdens de ochtend- als middagwandeling zeker 50 passen gelopen. Zijn quadriceps zijn nog niet sterk genoeg en dat heeft tijd nodig. Joeps formaat speelt hem (hoe kan het ook anders) ook parten tijdens zijn revalidatie. Hij heeft heel wat in de hoogte te hijsen.

Nu ligt hij prinsheerlijk op de bank te slapen. Hij heeft ons perfect gedresseerd met hem op de bank leggen en omdraaien zodat hij op zijn rug kan liggen. Dat gaat op de grond zonder moeite, maar op de bank lukt dat nog niet helemaal.
Echte  honden richten hun baas af ja  :biggrin2:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door