Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door kira
Heftig hoor. Dislocatie dus naar Sneek nu weer? Knuffel haar zacht van ons, ook de dames beer wensen the Lady beterschap toe.
Door Radja
Ronald schreef: Hmmm.... onderkaak staat ineens scheef... Klinkt als dislocatie volgens de dierenarts...
pallas schreef: We zijn thuis. Nox heeft een lang herstel voor de boeg. Linkerkant van de onderkaak is geheel verwijderd. Vanaf de hoekstand is er dus geen kaak meer. Wel het nodige ijzerwerk. Nu allemaal uitpuffen......t was een hele lange dag. Hoop dat.ze zo voor.het eerat.wat vocht wil. En dat we de nacht goed doorkomen.
Ook dat nog,pfffffff!! Sterkte voor vannacht en ik hoop op een goed herstel! En is er al wat bekend over de tumor?
Blijf sowieso duimen voor jullie en Nox! Dikke knuffel :-*
Door Ronald
Dierenarts belde terug. Gaat uit van een spierspanning. En Nox heeft natuurlijk kaakspieren als een wolf, dus dat zou het kunnen verklaren.

Eerst maar even kijken of er wat naar binnen wil. Griekse yoghurt is favoriet, dus die ga ik nu eerst even halen.
Door BusKay
Ronald schreef: Dierenarts belde terug. Gaat uit van een spierspanning. En Nox heeft natuurlijk kaakspieren als een wolf, dus dat zou het kunnen verklaren.
Eerst maar even kijken of er wat naar binnen wil. Griekse yoghurt is favoriet, dus die ga ik nu eerst even halen.
Dat is zeer goed nieuws!!! Duimelot niet voor niks geweest.... begon ook flink kramp te krijgen... :biggrin2: :biggrin2:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door