Esther Q schreef: Jullie behulpzaamheid is iig hartverwarmend, ik heb helemaal geen muts meer nodigFijn dat je het er al warm van krijgt.....![]()

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Esther Q schreef: Jullie behulpzaamheid is iig hartverwarmend, ik heb helemaal geen muts meer nodigFijn dat je het er al warm van krijgt.....![]()
Esther Q schreef: Jullie behulpzaamheid is iig hartverwarmend, ik heb helemaal geen muts meer nodigDus ik hoef geen oeswol te verzamelen![]()
Angelique schreef: Dus ik hoef geen oeswol te verzamelenHaha, maar lijkt me best leuk om eens te proberen! Is denk ik een stuk langer dan malamute onderwol. En dus makkelijker mee te werken. Maar is het wol, of zijn het gladde haren?![]()
Esther Q schreef: Haha, maar lijkt me best leuk om eens te proberen! Is denk ik een stuk langer dan malamute onderwol. En dus makkelijker mee te werken. Maar is het wol, of zijn het gladde haren?Het zal wol zijn, maar in een bos wol uit de borstel zit ook vaak wel wat dekhaar. Ondervacht is niet zo lang als de bovenvacht, maar denk ik wel langer dan bij een Mal.
Angelique schreef: Het zal wol zijn, maar in een bos wol uit de borstel zit ook vaak wel wat dekhaar. Ondervacht is niet zo lang als de bovenvacht, maar denk ik wel langer dan bij een Mal.Oké, ik ga het eens onthouden.