sella schreef: En wat nou als je kokos olie niet lust? Het is niet de smaak, het komt er gewoon standaard weer uit na een minuut of 10.Lust je het echt niet of reageert je lijf heftig? Kokosolie is een sterke ontgifter voor met name de schildklier. Dus daar kan de reactie vandaan komen. Het is ook geen must hoor, roomboter is prima. Slagroom, crème fraiche, reuzel. Rauwe melk en idd zelfgemaakte yoghurt, hartstikke goed en gezond! En gewone harde kazen? Vette vis en vlees, mjammie
Want ik loop er tegenaan dat ik dus geen avocado en kokosolie lust, geen tofu lust, allergisch ben voor penicilline schimmels, dus geen blauwschimmelkazen kan eten.
Moet ik dan meer youghurt(zelfgemaakt) eten? Melk drink ik niet, ik gebruik roomboter als ik bak.

Ikzelf eet heel veel vet, das best wennen in het begin, we zijn er allemaal bang voor gemaak, en ik voel me er erg goed bij. In mindere mate eiwitten en nagenoeg geen koolhydraten. Alleen uit honing of een stukje fruit, wat rijst of quinoa. En groenten natuurlijk.