Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Ik Barf ook met een chihuahua,  (en mijn sheltie)  qua botwerk krijgt ze kiprugstuk,  konijnkarkas en eendennek.  En dan geen hele want dat is gewoonweg veeel te veel.  Ik heb haar menu in een excel bestand staan,  dat kan ik hier kopiëren voor je vanavond als ik de laptop erbij heb (zit nu op telefoon)  als je daar interesse in hebt.
Konijn en eend krijg ik dus helaas niet in.. Ik heb wel een menu klaar staan met wat ik erin wil haha, maar het punt is het erin krijgen...

En ja, Podenco's hebben allemaal een bord voor hun kop, maar deze Podenco spant wel de kroon :D
Smurfjuhh schreef: Konijn en eend krijg ik dus helaas niet in.. Ik heb wel een menu klaar staan met wat ik erin wil haha, maar het punt is het erin krijgen...

En ja, Podenco's hebben allemaal een bord voor hun kop, maar deze Podenco spant wel de kroon :D
Wij hebben dat bord bij Sergi laten verwijderen. :biggrin2:
Maar... Yeti de Verschrikkelijke... daar heb ik nog niet zolang geleden op FB over gelezen en gereageerd. Ik herinner me dat iemand uit mijn vriendenkring het verhaal van Yeti deelde en dat hij één van de honden is die je pas hebt moeten begraven. Klopt dat?
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door