Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Martine-Tom
Esther Q schreef: Opstaan zodra je wakker wordt, de dag beginnen en overdag niet slapen. Als je meer slaap nodig hebt dan verlengen je nachten vanzelf weer.
Uhm helaas niet, heb ik geprobeerd hoor....7 maanden lang, 4 tot 5 uur per nacht slapen, opstaan, werken...meer slapen deed ik echt niet, volledig instorten dan weer wel...kan heel gevaarlijk zijn om dit advies te geven.... :-\

Ik slaap inmiddels met oordoppen en af en toe zo'n oogmasker zodat er geen licht op mijn oogleden valt en het raam altijd op een kier, zorgen dat je niet onder teveel/te warme dekens ligt...
Door essie
Dreetje schreef: Overdag slaap ik nooit, ik werk 8 uur per dag.
S'avonds slaap ik niet en ga rond 22.30 uur slapen.

Ik zit me wel te bedenken dat dit zo is sinds Sil er niet meer is, zou het daarmee te maken hebben?
Je wandelt nu minder denk ik, dus je lijf is minder moe.
En daarom eerder uitgerust snachts?????
Door hannabelgje
Ik zou ook wat domme lichaamsbeweging doen, op een loopband of hometrainer lekker zweten. Dat maakt een stofje aan waar je rustig van wordt en door de lichaamsbeweging wordt je ook nog prettig moe. Helpt hier altijd.
Door eelke
Ik keek altijd pauw en Witteman. Lekker saai.

Accepteren werkt het beste, zeker als hetgeen fase is en er verder niets speelt. Komt vanzelf weer een periode waarin je goed slaapt.
Door chipjolie
Ik slaap juist te vast  >:( ook stom! Als ik ook maar 1 x per nacht wakker word ben ik gebroken
Dus geen idee wat je kan doen, glaasje warme melk oid?
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door