Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door hannabelgje
Hier veel problemen gehad met obzindelijk gedrag. Ik had drie bakken staan en drie katten. Nu staan er 5 met ook nog andere vulling en het probleem is opgelost. Ik dacht dat je drie bakken had. Dat is de eerste stap. Een bak erbij. Wat voor vulling gebruik je?
Door Martine-Tom
Silicaat, kan ook geen andere gebruiken die stuiven teveel en dan zit Dook met zn longen.
Onzindelijk lijkt het ook niet te zijn, als ze meegaan op vakantie gaan ze ook braaf op de bak, ongeacht welke bak, ongeacht welke vulling  :-\

Maar ik zal er nog een bak bij gaan zetten, kwaad kan dat niet  ;)
Door hannabelgje
Ik vond dat toen ook de goedkoopste oplossing om er bakken bij te zetten. En hier heeft het echt goed geholpen. En ik ben van houtkorrel naar kleikorrel gegaan. Zeer tegen mijn principes in, maar ja.
Door Martine-Tom
Ik had eerst klei korrels maar dan legt Doki nabij het loodje hout gingen ze ook gewoon op, eigenlijk overal op, ze hebben gelukkig niet echt een voorkeur  :)
Door Martine-Tom
Ik ben een week weggeweest, de kitts bleven alleen thuis en de buurman paste op, die kwam een keer of wat per dag om te voeren en knuffelen...
En de hele week...geen geplas!

Bami komt niet meer over de vloer en ik heb diverse plasobjecten weggehaald. Maar ik denk echt dat het komt door Bami, Bami en Doki liggen vaak overhoop en Doki kan het met zijn longen niet lang aan om te "vechten/stoeien" en zodra Bami dat merkt duikt ie echt op Doki for the win.
En Doki is hier de baas in huis dus ik gok dat dat het geweest is....

Nu weer thuis vind Doki het alleen maar gezellig en komt aaitjes halen en is zijn leuke lieve zelf weer, niet meer zo opgefokt als 2 weken geleden.
Dus duimen maar dat het nu opgelost is...
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door