Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Lil
TMG1961 schreef: ik heb een wml
Water bij jullie is veeeel lekkerder. Bij mij zit er een nasmaakje aan. Hele andere leverancier hoewel we beiden wml hebben. Maastricht smaakt naar chloor (ben niet de enige die dat vindt). Roermond mwah niet vies of lekker. Gebruik wel wml voor thee, koffie ranja etc. Maar puur niet echt lekker.
Door Lil
MarijeEnBoomer schreef: Bar le duc is mineraalwater wat in Utrecht wordt gewonnen.... Hoe schoon is dat?
Een bron is denk ik schoner dan oppervlakte water. Spa is even schoon/vervuild. Kijk eens op de etiketten spa bevat meer zout en metalen dan bar le duc. In ieder geval smaakt het goed hihi.
Ik vind gefilterd water dus vies :-\. Brr, zodra het door die Britta filter is gelopen, moet ik het niet meer.... Maar zolang mijn vriendinnetje d'r vriendje zegt dat we kraanwater kunnen drinken, doe ik dat gewoon :biggrin2:
Lil schreef: Water bij jullie is veeeel lekkerder. Bij mij zit er een nasmaakje aan. Hele andere leverancier hoewel we beiden wml hebben. Maastricht smaakt naar chloor (ben niet de enige die dat vindt). Roermond mwah niet vies of lekker. Gebruik wel wml voor thee, koffie ranja etc. Maar puur niet echt lekker.
Het water smaakt hier prima, puur, met koffie of thee of in de soep..gewoon lekker  :biggrin2:
Door Lil
TMG1961 schreef: Het water smaakt hier prima, puur, met koffie of thee of in de soep..gewoon lekker  :biggrin2:
Precies!

Puur gaat mij vooral om. Met smaak eraan is het hier ook prima.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door