Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Laura534
Omdat het kvv en barf zo goed gaat wilde ik ook snacks gaan drogen. Heb de bomann dr 435 cb gekocht en nu liggen er konijnen oren in te drogen.  Ik vroeg me af of je in dit type ook kippenpoten etc kan drogen of word deze er dan te heet voor? (ivm de botjes)
Laatst gewijzigd door Laura534 op wo 30 jul 2014, 12:57, 1 keer totaal gewijzigd.
Laura534 schreef: Omdat het kvv een barf zo goed gaat wilde ik ook snacks gaan drogen. Heb de bomann dr 435 cb gekocht en nu liggen er konijnen oren in te drogen. Ik vroeg me af of je in dit type ook kippenpoten etc kan drogen of word deze doet dat te heet voor? (ivm de botjes)
ik gooi alles in de bohmann, alles is super droog en bros :)
Door Laura534
De konijnenoren zijn iniedergeval goed gelukt en ook goed bevallen door de honden  :)
Dus de kippenlooppoten kan ik dan beter bovenin drogen? En hoeveel uur is voor de bomann drogen goed? 
Door Hope
Ik vind hem knetterheet worden en droog er daarom geen bot in. Wie weet kan het hoor, maar ik neem geen risico. Konijnenoren, spiervlees, orgaan, slokdarm etc vind in genoeg om te drogen
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door