Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door TMG1961
rosmin schreef: Yep, hij moet nog ingereden worden,

maar ik moet eerst verzekeringen nog uitzoeken
tellen je schadevrije jaren van de auto verzekering mee voor de motor?
Ik had eerst een motor en pas later een auto..heb toen gebeld en de schadevrije jaren van de auto telden toen bij mij ook voor de motor.
Dus even bellen met je huidige verzekering
Door Kaela
Vandaag op een hele rare en onverwachte manier gehoord dat iemand die ik ken van vroeger overleden is. Al jaren geen contact, maar zoals een collega heel treffend zei, dat het contact verwaterd wil niet zeggen dat je niet meer om iemand geeft. Dus wel even een traantje gelaten en morgen gaan er wat kaartjes de deur uit.
Door Ronald
Hè Karin, dat komt dan ook ineens even binnen...  :-\

Sterkte ermee!  :-*

OT: Vandaag de eerste dag in mijn nieuwe baan. Gek hoor... Ik voel me er echt thuis. Net of ik er al jaren werk  :biggrin2:
Laatst gewijzigd door Ronald op vr 01 aug 2014, 20:14, 1 keer totaal gewijzigd.
Door -Annemarie-
:biggrin2: :biggrin2: :biggrin2:  Fijn Ro!  :)

Vanmorgen door twee lieve vriendinnen op een verrassings verjaardags-uitje meegenomen. Hartstikke leuk, en gezellig.  :)

Ben vanmiddag ingekakt, wat is het hier warm zeg.  :-X 
Begint het een beetje af te koelen buiten, worden we aangevallen door kleine bruine steekbeestjes. Het lijkt op een heel klein torretje, maar heeft geen hard schild. Het is echt niet te doen, ze kwamen massaal op je af en prikken gemeen dus nu zit ik maar binnen.  :-X
Door Nadia
Hmm bij ons telde de schade vrije jaren van de motor niet bij de auto. Dat moet ik eens gaan uitzoeken.

Vanmorgen met een vriendin wezen ontbijten. Vanavond met Dwayne en manlief wezen zwemmen.

Tussendoor de slaapkamer van ons en Dwayne gepoetst. Hondjes rustig aan vandaag. T was weer erg warm.
Door Fido
Even een blik op Barfplaats werpen. We gaan zondag onze praktijk verhuizen naar een nieuwe kliniek. Ben met tig dingen tegelijk bezig  :D
Tjeemig dit moet je ook niet te vaak in je leven doen  :-\ :biggrin2:

Ben wel met leuke kleurtjes bezig
De nieuwe kleuren van de wachtkamer (verf is nog nat)
Afbeelding
Door smulpaap
Ruisje schreef: Mijn moeder is gisteren met veel bombarie (rechter, advocaat, politie, ggd) opgenomen in Katwijk. Totdat er plaats is in Alphen a/d Rijn. Pa is nu alleen en al is het wennen, hij is blij dat ze verzorgd wordt door mensen die er verstand van hebben en nog meer dat ze veilig is.
Ik ben opgelucht voor hem, hij kan weer op adem komen. Maar het blijft een dubbel gevoel... :'(

Ach wat heftig zeg  :'( En dubbel . Ik vind het altijd zo triest als twee mensen op deze wijze van elkaar gescheiden moeten worden .
Maar ja op een gegeven moment heb je geen keuze meer natuurlijk . Hopelijk krijgt je moeder het daar nog een beetje ""naar haar zin ""
En kunnen je vader , jij en verdere familie even op adem komen .
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door