Gatver, het is echt verschrikkelijk zulke buren..
Mijn ouders hebben ook zo'n buurman aan de overkant. Eerst zat hij de overbuurvrouw van mijn ouders (vrouwke van 85 ofzo) te bedreigen dat ze het huis uit moest etc...
De buurvrouw van mijn ouders heeft hem een keer betrapt dat hij de auto van mijn vader aanreed (hij heeft al deuken in alle auto's in de straat gereden omdat ze niet op zijn plek mogen staan

Snap nooit dat volwassenen zich zo kinderachtig kunnen gedragen dat de halve buurt er bang van wordt.. Het enige dat helpt is de politie, als je maar blijft klagen gaan ze vanzelf een beetje in de buurt rondvragen hoe of wat.. Als dan de hele buurt klaar is met zo iemand, heb je op het moment dat er echt iets gebeurd tenminste een poot om op te staan... Altijd jammer dat het eerst moet escaleren hier in NL

[/quote]
Jeetje wat akelig! Ik snap ook niet dat zulke mensen liever ruzie hebben dan dat ze ok zijn met hun buren...
[quote="Borke"]
Jullie zullen niet de enige buren zijn, die last van deze mensen hebben?
Spreek met de andere buren af om steeds allemaal de politie te bellen.
Hoe meer meldingen, hoe meer indruk het maakt.
1 persoon die klaagt kan een enorme zeurpiet zijn, maar als het hele rijtje huizen klaagt, dan is er vast wat aan de hand...
[/quote]
Hun hebben met meerdere buren problemen gehad en er zijn ook best wat mensen verhuisd afgelopen jaren. Ik weet niet of het daarmee te maken heeft maar zou er niet van staan te kijken. Veel buren zijn een beetje bang omdat als je iets durft te zeggen er meteen dikke ruzie van komt. Ik denk ook niet dat mensen zich ermee willen bemoeien maar het is het proberen waard.