Met genoeg ruimte is het goed te doen. En wij hebben niet zo heel veel perkplanten, dat scheelt.
Wat ik minder vond is dat ze het hele terras onderscheten.

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Lizzy schreef: Wat een heeeeeeeeeeeeerlijke foto's, dank jeMijn Wyandottes zijn 6 jaar of ouder geworden. Dus ik heb geluk gehad of Annemarie pech.
Oh, wat naatje zeg, dat de Wyandottes zo jong dood gingen. Is dat een zwak ras misschien..? Zo te zien hadden ze namelijk een meer dan ge-wel-dig leven
![]()
Angelique schreef: Willem denkt...stik maar in je frambozenWillem-de-eerste moet een beetje dimmenMaar je had toch neit echt gedacht dat ze achter dat rastertje zouden blijven? HIer staat 110, komen ze overheen als ze willen.
Lizzy schreef: Willem-de-eerste moet een beetje dimmenHet is hier ook...als ze willen. Aan deze 110-hondenkant is het niet spannend, dus komen ze er niet overheen. De andere kant, van zo'n 90cm komen ze wel eens overheen, maar hoppen dan ook weer terug.
Nee, ze laten zich door dat hekje niet tegen houden. Ik hoop voor ze dat ze niet over 110 heen komen want hier is dat gelijk einde verhaal hoor, met de honden.