Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Els&Flow
Een vleeslevering krijgen, met hakbijl en vleesmes aan de slag. En dan blijkt dat je mobiel per ongeluk een noodoproep heeft gedaan. Enige wat de centraliste hoorde was hakbijl, omg we plegen een moord en sjesus wat een bloederige bende. :biggrin2: Er kwamen toch even wat agenten kijken, maar 1 van de heren voerde zelf ook vers en na wat uitleg en bewondering voor de vleesjes vertrokken ze weer.  :biggrin2: :biggrin2: :biggrin2:

Sindsdien ligt de telefoon ver weg op de kast.

Ook leuk: het woord barf-ongelukje. Snapt niemand, maar hier dan weer wel. :biggrin2: En op BP leer je vrienden voor het leven kennen.
Door Martine-Tom
Els&Flow schreef: Een vleeslevering krijgen, met hakbijl en vleesmes aan de slag. En dan blijkt dat je mobiel per ongeluk een noodoproep heeft gedaan. Enige wat de centraliste hoorde was hakbijl, omg we plegen een moord en sjesus wat een bloederige bende. :biggrin2: Er kwamen toch even wat agenten kijken, maar 1 van de heren voerde zelf ook vers en na wat uitleg en bewondering voor de vleesjes vertrokken ze weer.  :biggrin2: :biggrin2: :biggrin2:

Ook leuk: het woord barf-ongelukje. Snapt niemand, maar hier dan weer wel. :biggrin2: En op BP leer je vrienden voor het leven kennen.
Ohh die is ook wel heel erg ;D
Door Martine-Tom
Els&Flow schreef: Het gezicht van mn ultra-nieuwschierige  buurvrouw was onbetaalbaar.  :biggrin2:
;D ;D

Ik heb een te nieuwsgierige buuf ooit wijsgemaakt dat die vrieswagen bbq vlees komt leveren...er bestaat nu grote verwarring want de bus komt nog steeds....maar ik bbq nooit  :biggrin2:
Door Els&Flow
Martine-Tom schreef: ;D ;D

Ik heb een te nieuwsgierige buuf ooit wijsgemaakt dat die vrieswagen bbq vlees komt leveren...er bestaat nu grote verwarring want de bus komt nog steeds....maar ik bbq nooit  :biggrin2:
:biggrin2: :biggrin2: :biggrin2: :biggrin2: :biggrin2:
Door Extreme
Els&Flow schreef: Een vleeslevering krijgen, met hakbijl en vleesmes aan de slag. En dan blijkt dat je mobiel per ongeluk een noodoproep heeft gedaan. Enige wat de centraliste hoorde was hakbijl, omg we plegen een moord en sjesus wat een bloederige bende. :biggrin2: Er kwamen toch even wat agenten kijken, maar 1 van de heren voerde zelf ook vers en na wat uitleg en bewondering voor de vleesjes vertrokken ze weer.  :biggrin2: :biggrin2: :biggrin2:

:2funny: :2funny:
Martine-Tom schreef:
yeahhhhh bbq en, ach er zullen vast wel vleesjes voor de hond bewust of onbewust op de bbq/pan oid beland zijn.

;D ;D

Door Mieke L.

:o errug!!!!  :biggrin2:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door