Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Kaio
Kaela schreef: Ja maar bij de hurta zie ik alleen rugmaten. Dan zou ik de 60 cm moeten nemen, maar daar staat weer bij dat die maat voor schapendoezen geschikt is en dan betwijfel ik weer of de halsmaat dan wel goed is voor Oscar.
Ik heb ook tabellen gevonden van halsmaten en borstmaten erbij, misschien in andere taal weet niet meer, maar ze zijn er wel. Geldt ook voor die van ruffwear.
Door Kaela
Hij had niet kleiner moeten zijn, maar hij past goed. Oscar vond het aantrekken eng. Ja duh, ik kom thuis van mijn werk, scheur het pakket open en knikker de jas over zijn kop. Dat was niet heel slim... Maar met een stukje bridge en target was het al snel oke en kon ik mooi passen.

Afbeelding
Door Anne in Zweden
Kaela schreef: Hij had niet kleiner moeten zijn, maar hij past goed. Oscar vond het aantrekken eng. Ja duh, ik kom thuis van mijn werk, scheur het pakket open en knikker de jas over zijn kop. Dat was niet heel slim... Maar met een stukje bridge en target was het al snel oke en kon ik mooi passen.

Afbeelding
Hij had inderdaad wel eentje groter gekund ook, maar dit zal al een hoop schelen qua warmte! Ik vind de Ruffwear stoerder zitten dan de Hurtta, die laatste is echt zo'n jurk. :biggrin2: Ruffwear is voor de snelle en behendige boys en girls. :D
Door MarijeEnBoomer
Anne in Duitsland schreef: Hij had inderdaad wel eentje groter gekund ook, maar dit zal al een hoop schelen qua warmte! Ik vind de Ruffwear stoerder zitten dan de Hurtta, die laatste is echt zo'n jurk. :biggrin2: Ruffwear is voor de snelle en behendige boys en girls. :D
Jurk jurk.... B is ook hartstikke snel en behendig hoor  >:(
Afbeelding
Laatst gewijzigd door MarijeEnBoomer op do 19 jun 2014, 18:49, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Anne in Zweden
MarijeEnBoomer schreef: Jurk jurk.... B is ook hartstikke snel en behendig hoor  >:(
Afbeelding
B wel, maar die Hurtta niet - om te zien althans. :D De Ruffwear lijkt te zeggen: kom, we gaan snel even vijfhonderd kilometer speuren door het Andes-gebergte. De Hurtta zegt: haihai, vermoeiend, zo'n hete douche na een dag bij de manicure! :P
Door MarijeEnBoomer
Ik moet zeggen dat het nieuwe model van de ruffwear er een stuk beter uitzien dan het oude model!
Daarom heb ik toen voor de hurtta gekozen.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door