Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door kira
[quote="Zev"]
Ik heb dit ook meegemaakt. Tegenwoordig betaal ik de factuur minus het bedrag van het verkeerd geleverde product. In principe heb je dan het probleem zelf opgelost ipv dat het bedrijf het oplost, maar het voorkomt wel dat je betalingsherinneringen krijgt en facturen waar je niet op zit te wachten.
Voor nu heb je daar dus niks aan, lekker prut geregeld en jij zit met de ellende.
[/quote]

Juridisch is dat ook de juiste weg.

Wij alleen problemen met bol als de goederen bij een ander weg komen, dat doe ik niet meer. Ik kreeg trouwens bij de levering de factuur van de derde, die betaald en daarna nog van bol. Die ook betaald (had het niet door dacht dat het bij iets anders hoorde), kreeg van het leveringsbedrijf wel direct na bellen het geld terug.
Door Alba
Ik heb nog geen slechte ervaringen. Helaas wel vorige week een artikel besteld wat niet leverbaar is. Daarvoor wordt het geld teruggestort als het goed is. Wel jammer dat ik €1,99 betaald heb om het artikel wat wel op voorraad was, eerder te laten bezorgen. Maar goed, kan gebeuren.
Begin me nu wel een beetje zorgen te maken, maar het zal wel goed komen met dat bedrag terug.
Door dinky89
Wanneer het van een extern bedrijf is zou ik dan op zoek gaan naar dat bedrijf en daar rechtstreeks bestellen (of via een site die je niet naar de leverancier toe verwijst).
Vind die voorwaarde bij bol.com over het retour sturen van extern bedrijf er namelijk enorm vaag uit zien.
Vrees dat bol.com teveel hooi op de vork heeft genomen door alles te willen kunnen leveren en daardoor een beetje uit zijn voegen barst. Zie je vaker wanneer bedrijven maar groter en groter worden.
Door Mowgli
Even omhoog schuiven :(

Ik had vorige week dus een leuke zandbak van Cars besteld voor mijn neefje wat gister 1 jaar werd. Mijn zus en haar man zouden een paar dagen gaan kamperen, dus heb ik het bij mijn ouders laten leveren. Ik had ook nog extra betaald om het te laten inpakken.

Laat mijn moeder afgelopen zondag via Skype het pakket zien. Bleek dus dat de zandbak niet in een doos zat, maar alles op elkaar in noppenfolie was gewikkeld. Niets ingepakt dus, er zat wel een dikke enveloppe bij.
Krijg ik gisteravond een appje van mijn zus dat de zandbak dus gewoon kapot geleverd was en in de dikke envelop zat dus het inpakpapier.
Ik moet zeggen dat ik ook erg teleurgesteld ben in bol.com. Volgens de artikelomschrijving is het een stevige zandbak. Nou, dat bleek dus wel! En ik had het kado ingepakt besteld, ik had er geen inpakpapier erbij besteld, anders had ik nog wel een rol met papier van mijn keuze bij bol.com uitgezocht :(
Mijn zus wil vandaag even met bol.com gaan bellen. Ben benieuwd wat eruit gaat komen :(
Door lightning
Nou voorspeld niet veel goed. Ik zit te wachten op mijn pakketje van bol.com mijn eerste bestelling en een cadeau voor mijn man die bijna jarig is.... Ik houd mijn hart maar vast dan.
Door Lil
Ik heb een product via een andere leverancier niet geleverd gekregen. Die leverancier had zo iets van jammer dan pech gehad. Bol zei zelf: dan is het zoekgeraakt bij de post (ik had ook geen track en trace code of zo gehad). Ik hoefde niet te betalen (ik had gekozen voor betaling achteraf). Wel nog een betalingsherinnering gekregen en gezegd dat ik het niet hoefde te betalen gelet op de eerste mail etc. Werd gezegd: sorry, heeft zich gekruist en ik heb er niets meer van gehoord ofwel het is zeer correct opgelost door bol zelf.
Door Neally
Bestel al meer dan een jaar niet meer bij hun. En laatst zag ik dat doorsnee prijzen hoger zijn dan elders. Ook nog eens. Dikke doei.
Door Kaio
Ik heb tot nu toe nog geen problemen gehad met bol.
Ja daarnaast eigenlijk nog met niks geloof ik, enige waar ik hier problemen mee heb is als het met UPS gestuurd wordt  :-X  :-X ik let daar dan zelfs op als ik iets bestel
Door Mowgli
Ik had voorheen ook nooit problemen met bol. Ik heb mijn zus mijn account gegevens gestuurd, zodat zij het retourneren zelf kan regelen.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door