Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Charlie Angel
#2924405
Anne in Duitsland schreef: OMFG! Navel, aars, schaamlip... Iemand die een nóg enger verhaal weet?! :o
Dat er eentje in jouw navel, eentje in jouw aars en eentje in jouw schaamlip zit?  ::) :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door Inge en Bono
#2924415
:o Navelpiercing en schaamlippiercing heb ik weleens van gehoord, maar een ''net naast de aars''piercing? Oh, gettenderrie.... je zal ze er maar proberen uit te draaien hè, die piercings....  :-X  ;D
Door Pluto
#2924429
Mini's 3-tal schreef: Verwarren we hier allemaal niet de teken met de piercings?
Dan moet ik helemaal oppassen met die piercing door mijn eikel....  :-X


































Afbeelding
Door eelke
#2924530
Ja fijn. Heerlijk topic. Ik heb heus niet overal jeuk nu  :-X

En ik heb al zo'n teken-ding de afgelopen weken...iedere avond gaat er minstens een keer het licht weer aan als ik op bed lig, omdat ik er dan van overtuig ben dat er een teek zit  :-X :-X :-X
Getverdegetverdegetver.
Gebruikersavatar
Door pike
#2925097
Anne in Duitsland schreef: *gaat vriezer kopen om daar met het koude kompres in te kruipen totdat emigratie naar Zweden een feit is*
Neem je die vriezer dan wel mee want als we zelf ergens onder de teken zaten dan was het daar wel  :-X
Door Anne in Zweden
#2925187
pike schreef: Neem je die vriezer dan wel mee want als we zelf ergens onder de teken zaten dan was het daar wel  :-X
O echt? Ik heb hier sinds eind maart nog maar twee teken op de honden gevonden, en het is echt mooi weer geweest tussendoor. Daarna was het wel weer koud (overdag een graad of 4, 's nachts tot -6), maar nu is het ineens weer 16 graden.

Hoe dan ook, we hebben altijd minstens twee vriezers bij ons wanneer we hiernaartoe gaan, dus dat komt wel goed. :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door pike
#2925212
Anne in Duitsland schreef: O echt? Ik heb hier sinds eind maart nog maar twee teken op de honden gevonden, en het is echt mooi weer geweest tussendoor. Daarna was het wel weer koud (overdag een graad of 4, 's nachts tot -6), maar nu is het ineens weer 16 graden.

Hoe dan ook, we hebben altijd minstens twee vriezers bij ons wanneer we hiernaartoe gaan, dus dat komt wel goed. :biggrin2:
Zal ook wel per regio verschillen denk ik. Zweden is groot  8)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door