Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door dinky89
Neally schreef: Enne vraag: die kooi is echt speciaal voor vogels? Ik ben nog steeds op zoek naar een klein buiten verblijf voor mijn kater.
Zolang de kat er niet met de kop doorheen kan (en dus niet kan ontsnappen) is het volgens mij ook geschikt voor een kat ;)
Door zhiva
Neally schreef: Enne vraag: die kooi is echt speciaal voor vogels? Ik ben nog steeds op zoek naar een klein buiten verblijf voor mijn kater.
Onze voliere was oorspronkelijk een kattenkennel  ;) Dus dat kan prima, het zijn gewoon aluminium panelen. Er kan alleen verschillende soorten gaas voor. Dit is papagaaiengaas. Dat is ook geschikt voor katten.  :)
Door Kaela
Oooooh die vraag was zo bedoeld. Snap hem nu pas  :-[. Dit zijn inderdaad gewoon gangbare aluminium panelen. Die kun je in standaardmaten kopen, dan zijn ze 1 bij 2 meter zonder deur of iets. En je kan ze op maat laten maken met alles wat je maar wil. Buiten hebben wij alleen een deur, maar binnen hebben we ook draaibare voerplateaus en twee kleinere luikjes. Je kunt dit prima voor katten gebruiken, alleen dan richt je het wat anders in. Een plankje om op te springen in plaats van zitstokken ofzo.
Onze katten gingen hier trouwens ook wel eens in, maar omdat het voor het gaaies ingericht was, vonden ze er niet veel aan.
Door inni
kaszi schreef: Dat ziet er super uit!!!
Mooi verblijfje hebben jou vogels.
En dat raam..............zo fijn om je beestjes altijd te kunnen zien.

Mooi gedaan.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door