Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door de Meiden
Ben ik ook wel benieuwd naar....
Was gisteren ook op Animal Event en door dit topic heb ik een hele tijd bij de frisbee demo/wedstrijd zitten kijken...
Het lijkt me geweldig om te doen en wat de honden toch krachtpatsers, ik heb er van genoten !!
Door Ramses1
@Miik : Het was gaaf!!! Totaal niet zenuwachtig geweest ondanks dat er zoveel mensen stonden te kijken.
Owen was zoals verwacht zwaar fanatiek maar deed het wel heel erg netjes en we zijn niet eens laatste geworden...
Ik ben heel erg trots op mijn kleine ventje!
de Meiden schreef: Ben ik ook wel benieuwd naar....
Was gisteren ook op Animal Event en door dit topic heb ik een hele tijd bij de frisbee demo/wedstrijd zitten kijken...
Het lijkt me geweldig om te doen en wat de honden toch krachtpatsers, ik heb er van genoten !!
Misschien heb je ons wel gezien of ons zien lopen? Leuk dat je zo genoten hebt.
Het is zo mooi om te zien wat mensen samen met hun hond kunnen. Sommige mensen kunnen een show neer zetten waar je echt ademloos naar zit te kijken.

Mijn eerste freestyle ging niet echt super, de meegebrachte muziek deed het niet en ik moest als 3e al starten.
Owen ving vrijwel alles maar ik vergat mijn doggydance onderdelen te laten zien.  ::)

De tweede ging echt heel erg leuk. Opnieuw bijna alle worpen netjes laag (13 maanden oud he) gevangen en ook de wave, links en rechts turn, kniesprong en door de benen voor en achterwaarts gingen super.

Bij de Toss & Fetch (Distance) heb ik maar wat gedaan. Ik gooi niet ver want dan gaat Owen te hoog springen en daarvoor zijn mijn worpen nog niet strak genoeg en Owen veel te jong.
Ook apporteert hij nog niet goed en brengt de frisbee niet helemaal terug maar spuugt hem halverwege uit. Dus moest ik snel het veld oprennen om de frisbee zelf te halen...
Toch kregen we 1 punt. LOL
Uitgerekend bij dat gerommel heeft zusje Djessy en haar baasjes staan kijken... ::)
Dat was ab-so-luut geen wedstrijd niveau, maar ik was echt blij met het compliment van Reint dat ik het zo rustig, laag en veilig heb gehouden.

Ik heb genoten van mijn 1e wedstrijd en kan bijna niet wachten tot hij oud genoeg is om echt voluit te mogen springen want lef en drive heeft hij meer dan genoeg.
Door de Meiden
Uiteraard weet ik van deze sport, maar ik heb nog nooit echt staan kijken, nu wel ( ook door het oog van mn camera), maar het is echt super om te zien, en wat een atleten zijn de honden, ieder in zijn/haar dicipline .
Ik denk niet dat ik je gezien hebt, heb wel opgelet of ik de naam Owen voorbij hoorde komen, niet dus...

De meeste honden die je ziet in deze sport, zijn borders en aussie`s, maar ook een dobermann en een witte en mechelse herder deden mee...

Zo te lezen smaakt het naar ( veel ) meer bij je.. ;D ;D
Door miik
Ramses1 schreef: maar ik was echt blij met het compliment van Reint dat ik het zo rustig, laag en veilig heb gehouden.
Ramses1 schreef: Ik heb genoten van mijn 1e wedstrijd en kan bijna niet wachten .......
Super zeg ! En dit zijn echt de 2 belangrijkste dingen !
Dat het leuk en veilig is voor je hond en dat je er zelf van geniet !!!
De rest komt vanzelf, Owen is nog jong !  :-*
Ik vond het jammer dat ik niet kon komen kijken, het klonk als een hele leuke dag !
Door Ramses1
miik schreef: Super zeg ! En dit zijn echt de 2 belangrijkste dingen !
Dat het leuk en veilig is voor je hond en dat je er zelf van geniet !!!
De rest komt vanzelf, Owen is nog jong !  :-*
Ik vond het jammer dat ik niet kon komen kijken, het klonk als een hele leuke dag !
Kom je wel naar de Pinkercup of Erkermeder? Zou erg leuk zijn!
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door