Ben ik ook wel benieuwd naar....
Was gisteren ook op Animal Event en door dit topic heb ik een hele tijd bij de frisbee demo/wedstrijd zitten kijken...
Het lijkt me geweldig om te doen en wat de honden toch krachtpatsers, ik heb er van genoten !!
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
de Meiden schreef: Ben ik ook wel benieuwd naar....Misschien heb je ons wel gezien of ons zien lopen? Leuk dat je zo genoten hebt.
Was gisteren ook op Animal Event en door dit topic heb ik een hele tijd bij de frisbee demo/wedstrijd zitten kijken...
Het lijkt me geweldig om te doen en wat de honden toch krachtpatsers, ik heb er van genoten !!
Ramses1 schreef: maar ik was echt blij met het compliment van Reint dat ik het zo rustig, laag en veilig heb gehouden.
Ramses1 schreef: Ik heb genoten van mijn 1e wedstrijd en kan bijna niet wachten .......Super zeg ! En dit zijn echt de 2 belangrijkste dingen !
miik schreef: Super zeg ! En dit zijn echt de 2 belangrijkste dingen !Kom je wel naar de Pinkercup of Erkermeder? Zou erg leuk zijn!
Dat het leuk en veilig is voor je hond en dat je er zelf van geniet !!!
De rest komt vanzelf, Owen is nog jong !
Ik vond het jammer dat ik niet kon komen kijken, het klonk als een hele leuke dag !