Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Suzanne
Eng... doodeng... !

Proberen vanachter een raam in een verduisterde kamer te "posten" met andere honden-eigenaren ook? Met mobiel bij de hand en schoenen aan zodat je erachteraan kan lopen?

De dader moet je niet zien natuurlijk maar als je zelf in een donkere kamer staat en er zijn straatlantarens moet je op zich wel kunnen zien wat er buiten gebeurt .. toch?

Suzanne
Door pike
Suzanne schreef: Eng... doodeng... !

Proberen vanachter een raam in een verduisterde kamer te "posten" met andere honden-eigenaren ook? Met mobiel bij de hand en schoenen aan zodat je erachteraan kan lopen?

De dader moet je niet zien natuurlijk maar als je zelf in een donkere kamer staat en er zijn straatlantarens moet je op zich wel kunnen zien wat er buiten gebeurt .. toch?

Suzanne
Het is toch onmogelijk om 24 uur per dag de hele straat in de gaten te houden. Bovendien, meerdere huizen liggen hier terug van de weg en de mensen hebben vandaar uit geeneens echt zicht op de weg.
Door pike
Ja het is in "mijn" straat dat steeds die worstjes liggen. Het hondje woont twee huizen om de hoek, maar loopt hier natuurlijk ook door de straat. Altijd aan een flexlijntje.
Door Lil
pike schreef: Hondje heeft het haakje uitgepoept  :circle: :circle:
Goed nieuws!!!
Door Neally
Wat heb je toch een mafkezen. Gelukkig voor het hondje dat dat enge haakje uit t lijfje is.

Over glas: hier in de buurt is het een gewoonte aan het worden dat jeugd gezellig de zaterdagavond doorbrengt
op een voetbalveldje in de buurt. Heel gezellig. De volgende morgen liggen er overal stuk gegooide flesjes van de
biertjes. Wat daar nu de lol van is?
Als ik met het hondje voor een rondje ga neem ik nu al een zak mee om wat ik zie zo veel mogelijk op te ruimen.
Een Deense dog hier uit het complex had zo'n stuk glas tijdens rennen door de 'bosjes' in haar voet gekregen. (poot)
Net nog de aanhechting van haar spier aan één stuk. Dat wilde wel, zo'n grote hond en dan in galop.
Zo sneu. Een ingepakte poot en heel rustig aan de riem.
Door inni
Neally schreef: Wat heb je toch een mafkezen. Gelukkig voor het hondje dat dat enge haakje uit t lijfje is.

Over glas: hier in de buurt is het een gewoonte aan het worden dat jeugd gezellig de zaterdagavond doorbrengt
op een voetbalveldje in de buurt. Heel gezellig. De volgende morgen liggen er overal stuk gegooide flesjes van de
biertjes. Wat daar nu de lol van is?
Als ik met het hondje voor een rondje ga neem ik nu al een zak mee om wat ik zie zo veel mogelijk op te ruimen.
Een Deense dog hier uit het complex had zo'n stuk glas tijdens rennen door de 'bosjes' in haar voet gekregen. (poot)
Net nog de aanhechting van haar spier aan één stuk. Dat wilde wel, zo'n grote hond en dan in galop.
Zo sneu. Een ingepakte poot en heel rustig aan de riem.
Eng hé, ik ga over een half uurtje (dan zijn de laatste fuifbeesten wel naar huis) ook weer glas ruimen, wij hebben een discotheek in onze straat, coctails zijn duur en sterke(re) dranken worden in flessen (flesjes) binnengesmokkeld. De lege belanden in de berm of op fiets en voetpad. De meeste zijn nog heel maar er zijn er wel iedere keer die stukgegooid worden.  Ik ben als de dood dat die kleine hier (hij is supersnel bij 't oprapen van viezigheid) glasstukjes zou binnenkrijgen of z'n poten zouden verwonden. Echt wandelen doe ik al niet meer in onze straat maar we kunnen niet meer met een gerust hart 's tot aan de bakker of boekenwinkel gaan.
Door Fenixjuh
Ik kwam laatst een man tegen met gemuilkorfde hond ivm vreten, toen moest ik nog aan dit topic denken, maar kon het niet vinden..
Helaas dus nog niet voorbij, wel geluk voor dat hondje..

sterkte, hopelijk wordt hij ooit nog gepakt want dit is ook geen doen zo...
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door