Alleen elke dag 3 uur heen en 3 uur terug naar zijn werk rijden is niet zo handig natuurlijk... Dus helaas

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Gonnie schreef: Dat bedoel ik dus....maar nee hoor, ik zou vandaag zeker weten terug worden gebeld, nou mooi weer niet ???Soms denk ik dat men bij het UWV liever bezig is met het doelloos mensen verplichten voor een uitkering te werken dat dat ze bezig zijn om mensen aan het werk te helpen...
Ronald schreef: Soms denk ik dat men bij het UWV liever bezig is met het doelloos mensen verplichten voor een uitkering te werken dat dat ze bezig zijn om mensen aan het werk te helpen...En ergens logisch ook. Als iedereen een baan heeft, vliegen ze er zelf uit
Gonnie schreef: Dat bedoel ik dus....maar nee hoor, ik zou vandaag zeker weten terug worden gebeld, nou mooi weer niet ???Volgens mij hebben ze zelfs bij het uwv personeels tekort
Mara M schreef: Kun je op nationalevacaturebank ook je vacature kwijt? Je kan daar ook zoeken op personeel volgens mij.Klopt.....daar staan ook een heleboel cv's op en dan kan je er 50 bekijken voor bijna 300 euro
K&D schreef: Bij ons zitten we in hetzelfde schuitje.Mmmm..ik ken wel java programmeur..Zal hem eens tippen..
Alleen zoeken wij een dotnetter en een java programmeur omgeving Twente. Nergens te vinden.![]()
Gonnie schreef: Klopt.....daar staan ook een heleboel cv's op en dan kan je er 50 bekijken voor bijna 300 euroMijn broertje zit net in de laatste week van zijn opleiding bij een bedrijf dat geloof ik Bikeflex heet. In Geldrop. Hij kan nu al kiezen uit werkgevers. Ik weet dat die Bikeflex op meerdere locaties zit, misschien kan je daar je vacature uitzetten?
Ik wil best geld uitgeven om een werknemer te vinden, maar dit vind ik redelijk overdreven.