Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door joel
Fijn om te weten dat anderen ook hun doel ( al ) bereikt hebben!  En idd,  we hebben nog ruim de tijd om het alsnog te  halen voor het jaar om is enne.... je moet dromen blijven houden he !
Door Laura2004
Ik had niets geschreven in dit topic. Ik wilde binnen een jaar (tijdelijk) werk vinden in Spanje en dat is gelukt  :D en gisteren van mijn nieuwe bazin gehoord dat ze mij wellicht een vast contract gaan aanbieden, dat zou echt fantastisch zijn. Meer plannen had ik niet.
Door Kaela
Kaela schreef: Lekker aan het werk blijven voor de baas en ik hoop op leuke fotografie opdrachten daarnaast.

Mijn belangrijkste plan voor 2014 is om Oscar een heel eind de goede kant op te krijgen qua gedrag bij de dierenarts. Dat wordt ons hoofddoel en daar zullen we in ieder geval t/m maart mee bezig zijn, maar waarschijnlijk veel langer.

Voor mezelf wil ik dit jaar mijn hoofd een beetje herorganiseren en beter opruimen, zodat er ruimte gaat komen voor dingen die de toekomst ons hopelijk gaat bieden. Lekker vaag haha, maar het is anders een beetje te persoonlijk.
Nou, ik zit wel leuk op weg. Oscar is inmiddels te prikken en heeft de bijnaam Speldenkussen dik verdiend. We zijn nog niet klaar, maar dat is een kwestie van doen en dat komt wel goed.
Voor de rotzooi in mijn hoofd heb ik ook al aardig stappen gemaakt. Alle curverboxen staan al klaar, ben nu een beetje aan het kijken wat waarin past  :biggrin2:

En leuke fotoopdrachten heb ik ook al gehad! En nog tijd zat voor meer dit jaar!
Door choopy
choopy schreef: Hoop dit jaar mn webshop echt van de grond te krijgen. Het loopt nu leuk, kan zichzelf bedruipen, maar beetje winst zou wel erg leuk zijn.
Dus met het 3 jarige bestaan ga ik een nieuwe website lanceren en de komende maanden veel regio reclame maken.

Verder aan de slag met mn eigen relatie. Zoeken naar antwoorden waarom bepaalde dingen zo lopen zoals ze lopen. Waarom er ruimte is voor een ander, terwijl dat er niet hoort te zijn. Ondertussen weet ik dat het geen bevlieging is, want het speelt al 2 jaar.
Emoties spelen soms hoog op en soms echt het gevoel de weg even kwijt te zijn hierin. Waarna er weer iets positiefs gebeurd, zodat mn gedachtes weeeer de andere kant op gaan.
Momenteel emotioneel dus even een flinke rollercoaster hier en hoop daar rust in te vinden.

Dit jaar hoop ik ook te starten met de trainingen van mn puberpupje. Ze is nu bijna 10 maanden, dus tijd voor het echte werk.
Van mijn plannen is helaas nog maar bar weinig gelukt.

Door de emotionele rollercoaster in mijn relatie, ligt de webshop nu op een laag pitje.
Ben de producten nu aan het uitverkopen en zie wel of ik een doorstart ga maken in de toekomst.
Nu eerst aan mijzelf denken en weten wat ik wil. Door met mijn huidige relatie of ga ik toch voor een ander.

Met "pupseltje" al wel zelf aan het trainen, maar wil ook graag bij een vereniging gaan trainen. Helaas heb ik zulke onregelmatige werktijden dat dit haast niet mogelijk is.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door