Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

mooi stel tussen de tulpen :) wat knap - 80 kilo heej, geef je zelf te tijd om aan je nieuwe lichaam te wennen! Je spiegelbeeld is zo anders nu.  Ik snap dat je van het  overtollige vel niet blij word.  zoals je zelf ook al schrijft is dit een schrikdip, je lichaam is zich aant herstellen, tis zoveel beter voor je gezondheid,  sterkte, het komt goed  ;)
Martine-Tom schreef: Heb je corrigerend ondergoed? Een bodystocking met korte pijpjes kan veel verdoezelen, voor mijn gevoel zeker omdat het vel is en geen vet  :)
Overgens vind ik het niet nodig hoor, maar ik kan me je gevoel voorstellen  ;)

Enne als je trots op jezelf bent en dat uitstraalt, is dat ook in je houding te zien, en dat maakt dan vanzelf nóg slanker  :)
Dus, echt, loslaten en trots zijn, schouders recht, tieten vooruit en gáán  :biggrin2:
Nou er is best veel vel, ik heb het idee dat alleen een corset zou helpen. Corrigerend ondergoed heb ik al, maar vind dat dat maar amper corrigeerd, ook omdat je zo enorm veel te verbergen hebt, want als je staat of zit, dan kruipt al het vet wat je nog verdeeld heb, naar die plek toe. Liggend heb ik bijna een platte buik, dus alleen het vel.

Je hebt gelijk wat trots betreft, ik ga even diep ademhalen, loslaten  en trots op mezelf zijn. Ook al denk ik dat die tieten niet vele meer te zien zijn  :biggrin2: Buik in zou al heel wat helpen denk ik! HAHA, dan valt de rest beter op wat er vooruit moet steken
Mojo77 schreef: mooi stel tussen de tulpen :) wat knap - 80 kilo heej, geef je zelf te tijd om aan je nieuwe lichaam te wennen! Je spiegelbeeld is zo anders nu.  Ik snap dat je van het  overtollige vel niet blij word.  zoals je zelf ook al schrijft is dit een schrikdip, je lichaam is zich aant herstellen, tis zoveel beter voor je gezondheid,  sterkte, het komt goed  ;)
Dank je, als ik klaar ben ga ik mezelf de tijd geven om echt te wennen. Nu komt er nog steeds meer vel bij en er gaat gewicht af. Daarna kan ik aan mezelf gaan wennen
charmed schreef: Nou er is best veel vel, ik heb het idee dat alleen een corset zou helpen. Corrigerend ondergoed heb ik al, maar vind dat dat maar amper corrigeerd, ook omdat je zo enorm veel te verbergen hebt, want als je staat of zit, dan kruipt al het vet wat je nog verdeeld heb, naar die plek toe. Liggend heb ik bijna een platte buik, dus alleen het vel.

Je hebt gelijk wat trots betreft, ik ga even diep ademhalen, loslaten  en trots op mezelf zijn. Ook al denk ik dat die tieten niet vele meer te zien zijn  :biggrin2: Buik in zou al heel wat helpen denk ik! HAHA, dan valt de rest beter op wat er vooruit moet steken
Hihi nou op die laatste foto sta je met gebogen knietjes en schouders enorm naar voren, dan zijn tieten nog meer verstopt ;-) Ik ben juist enorm trots op mijn stevige bovenbenen, zonder zou ik waarschijnlijk een mager sprietje zijn. Mijn bovenbenen naast elkaar zijn dan ook bijna 2 keer zo breed als mijn taille....
Kortom wees trots, sta rechtop, schouders naar achteren en borst vooruit!
dinky89 schreef: Hihi nou op die laatste foto sta je met gebogen knietjes en schouders enorm naar voren, dan zijn tieten nog meer verstopt ;-) Ik ben juist enorm trots op mijn stevige bovenbenen, zonder zou ik waarschijnlijk een mager sprietje zijn. Mijn bovenbenen naast elkaar zijn dan ook bijna 2 keer zo breed als mijn taille....
Kortom wees trots, sta rechtop, schouders naar achteren en borst vooruit!
Ja ik weet, het was koud. Vanaf nu gaan we weer positief bekijken en vol trots... De volgende foto zal ik vol trots zijn! Want dan hoop ik mijn streefgewicht te hebben gehaald. Het gaat tergend langzaam, maar het gaat nog steeds naar beneden (mijn gewicht dan). Maar je kan ook niet verwachten dat je na zo'n 75 - 80 kilo nog heel snel gaat :)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door