Lucky Dog

hier zijn de minder lucky, arme hondjes

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Martine-Tom schreef:Freud was vanmorgen Lucky Cat.
De naam van hun pindakaas is ook al zo geniaal "Heleas pindakaas" idd helaas want het is niet te knagen![]()
*Dorothea* schreef: Freud was vanmorgen Lucky Cat.Tsss Freud leeft op stand hoor, die had Gourmet Gold...GOLD!![]()
Martine-Tom schreef: Tsss Freud leeft op stand hoor, die had Gourmet Gold...GOLD!alleen jammer dat je het takje peterselie vergeten was
Voor minder doen we het hier niet![]()
Martine-Tom schreef:Die voer ik in de winter aan de vogeltjes. Als ze genoeg honger hebben vr*ten ze het wel.
De naam van hun pindakaas is ook al zo geniaal "Heleas pindakaas" idd helaas want het is niet te knagen![]()
*Dorothea* schreef: Ik stond gisteren in de rij bij de aldi en toen viel me pas de naam op van hun blikvoer:Ja, je gunt je honden gewoon het geluk niet...
Lucky Dog
![]()
hier zijn de minder lucky, arme hondjes![]()
K&D schreef: Die voer ik in de winter aan de vogeltjes. Als ze genoeg honger hebben vr*ten ze het wel.Niet goed voor de vogeltjes denk ik, er zit toch toegevoegde olie in die Aldi pindakaas? Daar krijgen vogels darmproblemen van en kunnen zelfs doodgaan. En er zal wel zout aan toegevoegd zijn, ook niet goed voor de vogels.![]()
*Dorothea* schreef: alleen jammer dat je het takje peterselie vergeten wasFreud heeft 144 al gebeld!![]()