De situatie hier: nog steeds te regelmatige ontlasting maar de spuitpoep is er door de finidiar gelukkig af. Ze heeft ook niet meer over gegeven dus wat dat nou vanmorgen was? We geven nog regelmatiger nog kleinere beetjes te eten. En weten jullie wat het bizarre is? Sinds maandag (na de acupunctuur en toen haar diarree is begonnen) eet ze wel weer uit haarzelf en komt ze zelfs om eten vragen, drinkt ze uit haarzelf en ze trekt ook veel meer naar de puppen toe. Vanmiddag sprong ze in ene weer op de bank om met mijn zoontje te knuffelen, iets wat ze altijd tot vervelens toe deed maar sinds de puppen niet meer. Kortom, zij lijkt zich beter te voelen, hoewel dat natuurlijk voor geen meter rijmt met hebben van diarree (hoeveelheid of soort voeding is niet anders geworden nu ze zelf eet). Ze is wel veel afgevallen in een paar dagen. De pups groeien nog steeds, zijn nog steeds tevreden, vanmiddag was de eerste meneer de kist uit gekropen en moeders was zoals een moeder dat denk ik hoort te doen helemaal druk met dat pupje dat daar niet hoort, was gewoon mooi om te zien.
Dus waar doe ik nou goed aan? Volledig afspenen dus niet, zo ver is duidelijk, bijvoeren misschien maar ja, ze begint er nu ein-de-lijk op aan te trekken. En bijvoeren zou dan betekenen dat ze er minder bij mag denk ik?