Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door *Dorothea*
miik schreef: Weet je dat dat die slopers ook zn voordelen hebben ?
Hier hebben we al 10 jaar dezelfde domme pluche poppetjes,.... omdat er nooit wat stuk gaat...
Ja Indy heeft al 10 jaar hetzelfde speelgoed, die maakt nooit wat stuk.
Patsy daarentegen....  :biggrin2:
Door miik
*Dorothea* schreef: Ja Indy heeft al 10 jaar hetzelfde speelgoed, die maakt nooit wat stuk.
Ah kijk, dus nu mag je ook af en toe wat nieuws kopen  :biggrin2:
Door Kim_S
miik schreef: Ah kijk, dus nu mag je ook af en toe wat nieuws kopen  :biggrin2:
Crocs of zo  ::)

Hier ook slopers, maar de zwarte Kong is nog altijd heel  :)
Die Zogoflex speeltjes zien er ook leuk uit zeg!
Door inni
*Dorothea* schreef: Ja Indy heeft al 10 jaar hetzelfde speelgoed, die maakt nooit wat stuk.

Saai hé, zo'n niet-sloper.
Berre zeulde alleen maar heel voorzichtig met z'n roze pluche konijn, 't ding was versleten van 't wassen in de machine en op de buik kaal omdat Berre dat buikje waste. Dat konijn heeft hij mee over de regenboogbrug, de mand met de andere speeltjes staat te wachten op een ander maatje.
Door Cizsel
Als ik een nieuw speeltje koop durf ik het niet aan de hondjes te geven  :-[
Gaat binnen een paar dagen stuk

Dus hier speelgoed zoals Kong, een chuck-it bal voor buiten apporteren, en dingen als van die rubberen ringen en vijfhoeken. Die gaan niet zo makkelijk stuk.
Voor trekspelletjes heb ik fleece flostouwen, maar daar mogen ze niet alleen mee spelen want dan is hij binnen 5 minuten stuk ben ik bang
Door Cathelijn
Ilan heeft laatst maar weer eens een touwbal-aan-touwtje van de Wibra gekregen. Die ene euro haalt hij er wel uit aan plezier ::)
Duur speelgoed is ook niet aan hem besteed, dat gaat heel snel kapot. Ik heb twee speeltjes voor tijdens het wandelen, maar met de rest moet hij ook alleen kunnen spelen. Hij heeft een paar speeltjes die niet kapot zijn en hij kauwt nu graag op fleece of ander stof en dat gaat niet zo snel kapot.
Door Kaela
Wij hebben voor Oscar een gewoon flowtouw, een touwbal met 8 touwen die eruit komen en een touwbal die nog een maatje groter is. De flos blijft al heel sinds we hem hebben, de andere twee speeltjes moeten af en toe vervangen. Ik bestel ze meestal per 2, dan kunnen we vrij lang vooruit  ;D. Maar echt hufterproof is bijna niets en op deze drie speeltjes na is er al heel wat gesneuveld hier in huis.
Door Kaio
Bestaat dat dan? Onverwoestbaar speelgoed? Hier kan alles kapot als je ze hun gang laat gaan.
Hetgeen we hier hebben liggen wat redelijk overleefd zijn badhanddoeken. Ja die liggen er op hun bek mee af te vegen, maar ze gebruiken ze ook om aan te sjorren en af en toe sabbelen. Goed er zijn erbij die op een gegeven moment meer uizien als een gatenkaas. Maar voor de rest blijft het redelijk heel en is het ook nog eens multifunctioneel :biggrin2:
En oja ze kunnen er niet zo makkelijk iets mee kapot smijten
Door Daantje
O ja zo'n touwbal kan ook heel lang meegaan  8)

Ik maak ze wel eens zelf van oude lakens en handdoeken
En grote bol met  slierten eraan .Zoiets als dit:

Afbeelding

Ook bij de kringloop haal ik regelmatig oude katoenen gordijnen
Super leuk om dikke knopen in te leggen en er gedroogde stukjes long in te verstoppen.

Dan krijgen dan ieder hun "knoop" met snackies en zijn ze echt wel even zoet  :D
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door