Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#2753687
Wat een knap ventje en een mooi koppie met haar!
Heel veel beterschap met verder herstel van je keizersnee.
Hier gaat er vrees ik ook een kale knikker geboren worden. Wij zij allebei blond en ik was tot ik een jaar was kaal, dus zo'n mooie bos gaat er bij ons niet komen denk ik.
Onvoorstelbaar, zo klein en toch gewoon 8 pond. Genietse!!
#2753816
Jantina, wat een heerlijke knul is Fedde :baby: :baby: Nu maar lekker genieten van het kleine mannetje en de hondjes en je grote man natuurlijk :D :-* :-* :-*

tja, bij ons in de familie zijn kale biljartballen mode......... van mijn 11 tantezeggers had er niemand echt een bos haar, en mijn broers en ik ook niet lang geleden....... :P
#2755220
Toch nog een beetje geslapen sonja?
Ik kan de keren niet tellen dat ik ben wakker geworden vannacht.
Gister toch maar zeiltje en al die zooi uit het kraampakket onder m'n beddengoed gelegd, wordt werkelijk gek van dat gekraak.
Elke draai die ik doe, en dat zijn nogal een berg blijkt, waren we allebei wakker.
Vanmiddag mogen we voor de laatste keer ons smurfje zien, dan wordt er nog een echo gemaakt om te kijken of de kleine nog steeds netjes ondersteboven ligt. Als het goed is kunnen ze dan ook inschatten hoe groot en zwaar het is. Ben benieuwd!!
#2755229
Cupcake schreef: Toch nog een beetje geslapen sonja?
Ik kan de keren niet tellen dat ik ben wakker geworden vannacht.
Gister toch maar zeiltje en al die zooi uit het kraampakket onder m'n beddengoed gelegd, wordt werkelijk gek van dat gekraak.
Elke draai die ik doe, en dat zijn nogal een berg blijkt, waren we allebei wakker.
Vanmiddag mogen we voor de laatste keer ons smurfje zien, dan wordt er nog een echo gemaakt om te kijken of de kleine nog steeds netjes ondersteboven ligt. Als het goed is kunnen ze dan ook inschatten hoe groot en zwaar het is. Ben benieuwd!!
Je kunt ook een waterdicht hoeslaken gebruiken,  o.a. te koop bij de Ikea. Dat kraakt beduidend minder,  en heeft bij mij goed geholpen toen mijn vliezen braken in bed, niks op het matras  :D
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door