Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door wenche
#2723233
orinake schreef: Neen overdag trek ik het helaas niet.
ik slaap overdag minstens 1 uurtje, al is dat ook niet veel he...

Ben je vandaag exact 40 weken?
Is er iets afgesproken met de gyne hoe lang je over tijd mag gaan?
Vandaag exact 40 ja.... Dinsdag weer afspraak bij de verloskundige, dan verder bespreken hoe en wat...
Door orinake
#2723280
wenche schreef: Vandaag exact 40 ja.... Dinsdag weer afspraak bij de verloskundige, dan verder bespreken hoe en wat...
Ow dat word spannend dan.
Ik hoop voor jouw dat het toch nog "snel" zelf begint en dat je voor dinsdag je kleine wondertje nog in je armen hebt :)

Bij eneas was ik 40w2d toen alles in een stroomversnelling kwam en ik dus niet meer op mijn volgende gyne afspraak moest wachten ;)
uitgerekend 13/02 - bevallen 15/02 - KS stond gepland op 20/02.

Hier dinsdag ook controle bij gyne. Deze keer zal ik helaas niet kunnen zeggen dat alles nog vlot gaat.
Mijn rug begint meer en meer op te spelen, zitten doet pijn, liggen is ook niet ideaal. Ik krijg terug uitstraling in men been rechts.
Ik ben eigenlijk aan het twijfelen om mijn neurochirurg te mailen om te vragen of het normaal is dat ik terug uitstralingspijn krijg nu of dat dit een teken is om voorzichtig te zijn :s

Het aftellen begint nu wel te komen toch.
dinsdag 30/07 controle bij gyne en dan zullen we kijken natuurlijke bevalling of toch KS
donderdag 01/08 vermoedelijk de presentatiestukken voor de doopsuiker ophalen zodat ik die eindelijk kan afwerken
zaterdag 03/08 nog 2 weekjes te gaan tot de oorspronkelijke datum :)

Regeling voor de kindjes is ook al in orde.
Maandag laat mama weten wanneer ze naar daar kunnen gaan, want 03/08 gaan Eneas en Eowynn met mijn ouders en zussen naar de Efteling.
En vermoedelijk blijven ze dan gewoon daar tot ons woelwatertje van zich laat horen.
Zowiso zie ik ze ten laatste 23/08 terug, want op 24/08 vertrekken ze naar Djerba voor een weekje  :o
Niet mijn keuze maar ja...
Door saiko
#2723310
Ik wou even laten weten dat ik 23 juli ben bevallen na een zwangerschapsduur van 33 weken van rens 18.23 uur 2180 en 43 cm en mirthe 18.29 uur 1995 gram en 43.5 cm
Naar omstandigheden doen ze het goed, ze liggen in de couveuse ademend al wel zelf
Ik mocht vandaag naar huis, wel raar om ze achter te laten maar ze zijn in goede handen
Door orinake
#2723333
saiko schreef: Ik wou even laten weten dat ik 23 juli ben bevallen na een zwangerschapsduur van 33 weken van rens 18.23 uur 2180 en 43 cm en mirthe 18.29 uur 1995 gram en 43.5 cm
Naar omstandigheden doen ze het goed, ze liggen in de couveuse ademend al wel zelf
Ik mocht vandaag naar huis, wel raar om ze achter te laten maar ze zijn in goede handen
proficiat met je kleine wondertjes. Hopelijk mogen ze ook snel naar jullie toe (al vrees ik toch dat het even zal duren gezien het wel heel vroeg was).
Door inni
#2723346
Dikke dubbele proficiat, ze achterlaten in die ook wel goede handen is idd niet simpel voor een moederhart,  :bigarmhug: :bigarmhug:

begin al maar af te tellen, voor je 't weet zijn je prutskes thuis. ;)
Gebruikersavatar
Door *Marga*
#2723409
saiko schreef: Ik wou even laten weten dat ik 23 juli ben bevallen na een zwangerschapsduur van 33 weken van rens 18.23 uur 2180 en 43 cm en mirthe 18.29 uur 1995 gram en 43.5 cm
Naar omstandigheden doen ze het goed, ze liggen in de couveuse ademend al wel zelf
Ik mocht vandaag naar huis, wel raar om ze achter te laten maar ze zijn in goede handen
van harte gefeliciteerd met de Rens en Mirthe.....
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door