Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door smulpaap
*Natasja* schreef: En je doet het spelletje natuurlijk samen met je hond, als ik de honden alleen laat met dat kleed, gaan ze er waarschijnlijk ook aan lopen sjorren  ;D

Ja hier ook hoor als Amber en Tessa er alleen mee zouden zijn
Door Nadia
Hylos schreef: Wat leuk bedacht zeg!
Helaas is dat hier in 10 min gesloopt  :-X
Van scheurvrije stof (laten) maken.  En uiteraard een uitdaging om het te leren om niet te slopen. Je bent er altijd bij. Kain (stafford/sloperd) heeft ook met een van Yvet gespeeld. Enkel het fleece was een uitdaging. Dus gewoon zorgen dat je een van 'harde' stoffen hebt.
Door Fenixjuh
*Natasja* schreef: En je doet het spelletje natuurlijk samen met je hond, als ik de honden alleen laat met dat kleed, gaan ze er waarschijnlijk ook aan lopen sjorren  ;D
Hier nooooooit problemen mee gehad, tot.. Hij lag op de bank, visite had hem even naast zich neergelegd (ik was even afgeleid/met drankjes bezig) en toen lag meneer er lekker aan te knabbelen... :-(
Door Hylos
smulpaap schreef:

Dat zal hij dan moeten leren , maar dat komt toch wel als je hond wat ouder is ? Samen oefenen baart kunst  ;)
Zolang ik er bij ben en hem het commando `zoek` geeft, dan gaat hij idd zoeken ipv slopen.  :biggrin2:
Door Lil
calimero_a schreef: Danka pakte hem in het midden op, schudde er een keer mee en tadaa!!  :biggrin2: :biggrin2:
Hier een hond die dat met de verschillende soorten brokjesballen doet. Op de kop en schudden maar.
Door smulpaap
yvette_van_alert schreef: Het is idd niet bedoeld om je hond alleen mee te laten

Maar dat is met zoveel speelgoed zo . Je hoort zovaak , de hond sloopt alles . Maar spelen doe je toch samen met de baas ?
Geef ik mijn dames een sjortouw bv dan worden de draden er gezellig vanaf geknaagt
Ik heb diverse spellen van Ottoson , laat ik ze zelf gaan , dan is er een vals speler  :biggrin2:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door