*Natasja* schreef: En je doet het spelletje natuurlijk samen met je hond, als ik de honden alleen laat met dat kleed, gaan ze er waarschijnlijk ook aan lopen sjorren![]()
Ja hier ook hoor als Amber en Tessa er alleen mee zouden zijn
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
*Natasja* schreef: En je doet het spelletje natuurlijk samen met je hond, als ik de honden alleen laat met dat kleed, gaan ze er waarschijnlijk ook aan lopen sjorren![]()
Hylos schreef: Wat leuk bedacht zeg!Van scheurvrije stof (laten) maken. En uiteraard een uitdaging om het te leren om niet te slopen. Je bent er altijd bij. Kain (stafford/sloperd) heeft ook met een van Yvet gespeeld. Enkel het fleece was een uitdaging. Dus gewoon zorgen dat je een van 'harde' stoffen hebt.
Helaas is dat hier in 10 min gesloopt![]()
*Natasja* schreef: En je doet het spelletje natuurlijk samen met je hond, als ik de honden alleen laat met dat kleed, gaan ze er waarschijnlijk ook aan lopen sjorrenHier nooooooit problemen mee gehad, tot.. Hij lag op de bank, visite had hem even naast zich neergelegd (ik was even afgeleid/met drankjes bezig) en toen lag meneer er lekker aan te knabbelen... :-(![]()
smulpaap schreef:Zolang ik er bij ben en hem het commando `zoek` geeft, dan gaat hij idd zoeken ipv slopen.
Dat zal hij dan moeten leren , maar dat komt toch wel als je hond wat ouder is ? Samen oefenen baart kunst![]()
calimero_a schreef: Danka pakte hem in het midden op, schudde er een keer mee en tadaa!! :biggrin2: :biggrin2:Hier een hond die dat met de verschillende soorten brokjesballen doet. Op de kop en schudden maar.
yvette_van_alert schreef: Het is idd niet bedoeld om je hond alleen mee te laten