Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Nynke
koekje schreef: Nynke, laat jij nooit je haar groeien? Tot onder de derrière net als bij mij vindt je denk ik niets, maar zo in de taille is nog niet heel lang.
:o :o :o NEEE!!!!!!!!!  Ik vind lang haar voor mezelf echt gruwelijk !!!  :nono2: :nono2: :nono2: :nono2: :nono2:
Ik herinner me jou nog wel met je lange donkere haar en dat vind ik bij jou ook heel mooi staan, maar bij mezelf vind ik het echt zo vreselijk lelijk  :nerves:  Ik heb het 1 keer lang gehad, d.w.z. bijna tot op mijn schouders, maar toen was ik 11 of zo  ::)
Door Kaela
Thuisgekomen van een 2-daagse opdracht. Snel bij Oscar gaan zitten, want die raakt nogal overstuur als ik thuiskom en anders rent ie het hele huis door. Uur later werd ik wakker  ::).

Nu mag ik tot het weekend weer gewoon werken en dan heb ik volgende week nog een paar dagen vrij voor de bult nawerk die ik nu voor de boeg is. Dat kan gelukkig lekker thuis en als Oscar zonder kap weer ietsje meer mag wandelen, krijgen we vanzelf weer het gevoel dat alles weer een beetje normaal aan het worden is.
Vandaag met mijn moeder de bus naar maastricht genomen. Lekker dagje geshopt. Lush winkel leeggekocht met mijn cadeaubonnen die ik van de collega's gekregen had, paar leuke boeken gekocht voor weinig. Nieuwe crocs gekregen van mams nog voor kerst en stukje verjaardagscadeau. Lekker gegeten kortom was een heerlijk dagje. :D
Door Riek
Maak me een beetje zorgen.
Femke eet niet meer.
Ze trekt vandaag werkelijk overal haar neus voor op. Ze ligt rustig op haar schaapje de kamer in te kijken.
Niets voor haar  :-\
Door Riek
*Dorothea* schreef: O bah Riek, wat een zorgen...  :(
Best wel.
Nu heeft ze gisteren de Leukeran gehad, misschien komt het daarvan.
Maar daar had ze eerder nooit last van.
Door Urs
Puin geruimd, wat veroorzaakt was door een lief pupje.

Eten voor manlief gekookt en uiteindelijk komt hij toch nog een halfuur later. Hij moest nog naar de graskuil van zijn broer kijken. Mag hij zelf zijn eten in de ping doen.
Door Martine-Tom
Zooo daar ben ik ook weer, mijn laptop was overleden en vandaag is mijn nieuwe binnen gekomen.
Nou heb ik wel een tablet en slimme foon maar een laptop is toch beter...

Vandaag zijn we druk geweest en nu is mijn tuin katproof gemaakt. Zooo fijn de katten hebben net heerlijk de boel verkend en Tom genoot zich suf nu zijn kattenvriendjes buiten waren en hij lekker met ze kon spelen, hij haalde al zijn speeltjes erbij hahaha.

Oh en ik heb nu ook Win8 en het sukt tot nu toe, hoop dat het nog gaat wennen ;-)
Riek schreef: Maak me een beetje zorgen.
Femke eet niet meer.
Ze trekt vandaag werkelijk overal haar neus voor op. Ze ligt rustig op haar schaapje de kamer in te kijken.
Niets voor haar  :-\
Oh bah, zeker als ze normaal altijd graag eet is het logisch dat je je zorgen maakt om je kleine meisje.
Hopelijk is het door de Leukeran en gaat ze gewoon weer goed eten.  :-*
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door