Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door anoeska88
Een client op mijn werk heeft er ook last van en smeert nu elke ochtend na het douchen haar tenen in met Vicks dat wat je op de borst smeert bij verkoudheid... Ze is eind december begonnen en ik moet eerlijk zeggen dat het er al stukken beter uit ziet! Goed insmeren, gaasje erover en dan gewoon de sok aan... Succes ermee!

Anoeska
Door spreeuwtje
Ik kreeg t als 12 jarige. Op mijn 24ste was ik er pas vanaf.
Ik kreeg het door dag in dag uit op rubberen paardrijlaarzen te lopen.
Het waren om te beginnen niet mijn nagels. T begon tussen mijn tenen en ging mijn hele voet over.
Ik werd gek van de jeuk. Ik gebruikte altijd de elastieke kant van mijn sokken om te schuren tot brandblaren aan toe. Het werd steeds erger natuurlijk en stak zelfs een vriendinnetje aan toen we samen op ponykamp gingen. :-X
Mijn nagels gingen al snel meedoen omdat de schimmel eigenlijk verwaarloosd werd. Mijn moeder is wel eens met me naar de dokter geweest maar verder dan zinkzalf en droogföhnen kwamen we niet.

Al mijn teennagels waren aangetast. Ik knipte en vijlde ze zo ver mogelijk weg. Dus als er iemand op mijn tenen ging staan ging ik door de grond.
Verder schaamde ik me verschrikkelijk. T stonk heel erg en als je jong bent is het extra belangrijk.

Pas rond mijn 24ste ging ik zelf naar de dokter. Ik kreeg tabletten die nog niet officieel op de markt waren. Ik moest ze een week slikken. Al na 1 dag kreeg ik enorme galbulten op mijn hoofd. Ik vertikte het om te stoppen dus binnen een paar dagen zat mijn hele lijf onder en had ik de neiging om op puppy training mijn broek te laten zakken om te krabben aan mijn benen.
Ik kon de kuur niet afmaken dus ik baalde. Maar na een paar weken zag ik ineens een randje gezonde nagel opkomen!!!
Ook op mijn voet werd t beter.

Geen idee hoe die pillen destijds heette. Maar als er íemand een schimmel infectie had ben ik t wel. En heb daar nooit zo'n zwaar dieet voor gedaan. Het is nooit terug gekomen.
Ergens moeten er een paar pillen voor jou zijn Theo. Ik hoop t want het kan zo pijnlijk zijn!!!
Door TMG1961
@spreeuwtje..fijn dat je er na zo'n lange tijd vanaf bent. Zeker als 12 jarige is het absoluut niet fijn zo iets te hebben.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door