Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door spreeuwtje
#2633127
Nynke schreef: Hoeveel ruimte heb je Lyda ?? Ik herinner me nog wel die tuin van je vorige huisje, die was heel groot  :biggrin2: :biggrin2:
Deze tuin is nog groter :biggrin2:
Alleen die 2 honden zijn zo zot met elkaar (schuld van meneer spreeuw, die kan ook niet normaal doen :P )
Maar om alles met hekjes af te zetten vind ik ook niks.
Voortuin is toch al lilluk met grindtegels. Dus staan een paar grote planten daar niet verkeerd.
Door Mandarijn
#2633142
hannabelgje schreef: Vandaag onderweg naar huis naar pelckmans geweest. Bosaardbeitjes en gewone aardbeitjes gekocht en spinazieplantjes.
Oh, jaloers. Zal nog moeten wachten voordat ik naar Pelckmans kan voor mijn bakken en de rest van de tuin. Morgen eerst naar de dokter vanwege mijn longontsteking.  :(
Maar als het zover is kom ik je ophalen om er naar toe te gaan. (Hopelijk is dan de brug bij Lozen open)
Door hannabelgje
#2633145
Ze hadden nog niet zoveel. Dus jaloers hoeft echt niet  ;) Ik ging voor rotsplantjes voor mijn broers verjaardag volgende week en die hadden ze volop. Ook heb ik blauwe druifjes, narcisjes en hyacinten gekocht voor in een vakje in mijn bak.
Door Nynke
#2633401
Mandarijn schreef: Er zijn twee soorten die klimmen. Moet je wel goed zoeken, want ze zijn niet overal te verkrijgen.

De klimcourgette heet 'Long Green Trailing' en er is er nog eentje. Daar weet ik de naam niet van. Deze 2 soorten kun je via een raster laten klimmen.
Dat wist ik niet, die heb ik nog nooit gezien  ;)

Er zit vliesdoek over mijn MM-bak, maar daar ga ik vandaag ook nog een laag plastic overheen leggen, hopen dat de plantjes deze week overleven !!  Zoniet, dan komende week weer binnen zaaien  ::) ::)
spreeuwtje schreef: Deze tuin is nog groter :biggrin2:
Alleen die 2 honden zijn zo zot met elkaar (schuld van meneer spreeuw, die kan ook niet normaal doen :P )
Maar om alles met hekjes af te zetten vind ik ook niks.
Voortuin is toch al lilluk met grindtegels. Dus staan een paar grote planten daar niet verkeerd.
Kun je niet een deel van de tuin afzetten dan ? Het scheelt ook financieel als je lekker je eigen groente kweekt  ;)
Gebruikersavatar
Door spreeuwtje
#2633429
Nynke schreef: Dat wist ik niet, die heb ik nog nooit gezien  ;)

Er zit vliesdoek over mijn MM-bak, maar daar ga ik vandaag ook nog een laag plastic overheen leggen, hopen dat de plantjes deze week overleven !!  Zoniet, dan komende week weer binnen zaaien  ::) ::)   Kun je niet een deel van de tuin afzetten dan ? Het scheelt ook financieel als je lekker je eigen groente kweekt  ;)
Meneer spreeuw vindt het zo fijn dat de honden alle ruimte hebben. De vijver was al een strijd. :P
Door ashley
#2634131
Hier is er ook compostdag maar ik vind het veels te koud  :-X Gelukkig kunnen we hier altijd gratis compost ophalen als de milieustraat open is. Dus we wachten tot het beter weer wordt....Moet ook wel want de tuin moet nog omgespit worden. Jeroen is halverwege gestopt omdat het toen weer ging vriezen en sneeuwen. Nu ligt er nog steeds sneeuw  >:(
Door judith1967
#2634340
Nynke schreef: Potverdorie, komen we in Rhoon aan, is het alleen voor de inwoners van Rhoon :thumbdown:  :thumbdown:  Dat stond niet op de website  :(
Nouja!! ::)

Heeft hoogvliet geen compost??
Daar zit ook een milieupark op  industrieterrein Gadering ;)
Door Nynke
#2634466
judith1967 schreef: Nouja!! ::)

Heeft hoogvliet geen compost??
Daar zit ook een milieupark op  industrieterrein Gadering ;)
Die staat niet vermeld op de website :-\ :-\  Daarbij zal je net zien dat het dan alleen voor inwoners van DG Hoogvliet is  :-\ :-\
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door