In deze categorie staan de huisregels van Barfplaats. Je kunt er verder vragen, problemen of suggesties over het forum melden.

Moderators: Lizzy, Charlie Angel

Gebruikersavatar
Door Hope
#3216934
Vraagje: ik kan niet meer inloggen op de laptop.
Ik log normaal nooit uit maar om de één of andere reden is dat toch gebeurd. Ik krijg de melding dat mijn wachtwoord onjuist is, maar kies ik 'wachtwoord herstellen' gebeurd er niets :-\

Iemand een idee wat ik nu het beste kan doen? Inloggen via FB lukt ook niet. Op de iPad ben ik nog gewoon ingelogd... :please:
Door Lizzy
#3216935
Hope schreef:Vraagje: ik kan niet meer inloggen op de laptop.
Ik log normaal nooit uit maar om de één of andere reden is dat toch gebeurd. Ik krijg de melding dat mijn wachtwoord onjuist is, maar kies ik 'wachtwoord herstellen' gebeurd er niets :-\

Iemand een idee wat ik nu het beste kan doen? Inloggen via FB lukt ook niet. Op de iPad ben ik nog gewoon ingelogd... :please:
Klopt je email adres wel? Ik kan je wachtwoord wijzigen. En een nieuw wachtwoord naar je opsturen. Moet je me wel even je email adres sturen.
Door Admin
#3216938
Als je nog met de ipad kan inloggen ga dan naar http://www.barfplaats.nl/forum/ucp.php? ... eg_details en zorg dat de juiste email adres is ingevuld. Dan kan je de Wachtwoord Vergeten optie gebruiken om een nieuw wachtwoord aan te maken. Denk eraan dat als je een nieuw wachtwoord kiest het wachtwoord dat op je ipad staat ingesteld dus niet meer klopt. Daar zal je dus ook opnieuw moeten inloggen.
Gebruikersavatar
Door Hope
#3216981
Admin schreef:Als je nog met de ipad kan inloggen ga dan naar http://www.barfplaats.nl/forum/ucp.php? ... eg_details en zorg dat de juiste email adres is ingevuld. Dan kan je de Wachtwoord Vergeten optie gebruiken om een nieuw wachtwoord aan te maken. Denk eraan dat als je een nieuw wachtwoord kiest het wachtwoord dat op je ipad staat ingesteld dus niet meer klopt. Daar zal je dus ook opnieuw moeten inloggen.
Het werkt weer, dank je!

:-*
 Terug naar “De Regels van Barfplaats, vragen, problemen en suggesties”

Barfplaats wordt gesponsord door