In deze categorie staan de huisregels van Barfplaats. Je kunt er verder vragen, problemen of suggesties over het forum melden.

Moderators: Lizzy, Charlie Angel

Door Jump
#3175040
Alle prive berichten vanaf 2011 staan er nu weer in, waardoor er geen nieuwe meer ontvangen kunnen worden,
maar het is mij niet duideliijk hoe ik ze snel kan verwijderen, tot nu toe alleen 1 voor 1, dat is niet te doen! >:(
Door TomsBorders
#3175074
je kan alles aanvinken en dan helemaal onderaan rechts staat markeer/demarkeer als belanrgijk. Dit knop kan je aanduwen en in het tabblad staat verwijder gemakeerde. Dat gaat wat sneller.
Door Jump
#3175109
Inmiddels gevonden, alles weer weg, en nu hopen dat de nieuwe Pb's weer doorkomen ;D
Door BlackScorpion
#3175147
Op de vorige versie stond onderaan een knopje waarmee je alles als 'gelezen' kon aanduiden.
Ik vind dit knopje niet meer, hoe kan ik nu alles als 'gelezen' aanduiden?
:)
Gebruikersavatar
Door Angelique
#3175172
BlackScorpion schreef:Op de vorige versie stond onderaan een knopje waarmee je alles als 'gelezen' kon aanduiden.
Ik vind dit knopje niet meer, hoe kan ik nu alles als 'gelezen' aanduiden?
:)

Zie je bovenaan Barfplaats staan...en dan daaronder "snelle links" en dan nog een stapje lager staat "markeer onderwerpen als gelezen" als je die aanklikt...voila....alles gelezen :biggrin2:
Door Jump
#3175228
Ik heb geen idee hoe ik mijn eigen topic nog moet beheren, bestellingen knippen/plakken etc.

Voor een Itc er zal het beslist allemaal heel logisch zijn maar ik snap er helemaal niets meer van :'(

Dit inmiddels gevonden, op naar het volgende ;D
Gebruikersavatar
Door Angelique
#3175274
Jump schreef:Ik heb geen idee hoe ik mijn eigen topic nog moet beheren, bestellingen knippen/plakken etc.

Voor een Itc er zal het beslist allemaal heel logisch zijn maar ik snap er helemaal niets meer van :'(

Dit inmiddels gevonden, op naar het volgende ;D

Ja, we zijn ook allemaal icters :o
Gebruikersavatar
Door cath
#3178381
Onderaan de berichten vind ik ook niet de bladwijzer om een onderwerp te volgen :-\
Gebruikersavatar
Door Lazy Garfield
#3178401
cath schreef:Onderaan de berichten vind ik ook niet de bladwijzer om een onderwerp te volgen :-\
Bovenin dit topic zie je naast plaats reactie een gereedschapssleutel staan met een pijltje ernaast.
Als je op dat pijltje klikt zie je staan: onderwerp bladwijzeren.
Gebruikersavatar
Door cath
#3178411
Lazy Garfield schreef:Bovenin dit topic zie je naast plaats reactie een gereedschapssleutel staan met een pijltje ernaast.
Als je op dat pijltje klikt zie je staan: onderwerp bladwijzeren.
Dank u
Gebruikersavatar
Door cath
#3178603
Zoals ieland mij hier al zei, het poppetje links van je naam aanklikken en dan gebruikerspaneel, en daarna beheer abonnementen.
Gebruikersavatar
Door Inge en Bono
#3178604
cath schreef:Zoals ieland mij hier al zei, het poppetje links van je naam aanklikken en dan gebruikerspaneel, en daarna beheer abonnementen favorieten.
:)
 Terug naar “De Regels van Barfplaats, vragen, problemen en suggesties”

Barfplaats wordt gesponsord door