In deze categorie staan de huisregels van Barfplaats. Je kunt er verder vragen, problemen of suggesties over het forum melden.

Moderators: Lizzy, Charlie Angel

Door Ruisje
#3022330
Ik heb eergisteren weer een nieuwe update voor Tapatalk geïnstalleerd en naast het feit dat het erg onoverzichtelijk is geworden, kan ik ook geen PB's meer quoten en doorsturen... Dat hele menuutje doet het niet meer! :( Alleen dat miezerige reply-regeltje onderin werkt, en replied dan ook nog aan mezelf. :-X

Hebben meer mensen die Tapatalk gebruiken dit probleem na de laatste update (14-nov)?
En is er naast de gebruikersapp soms ook een update nodig aan de forumkant?
Door Jeff
#3022334
Ik heb net gekeken maar de laatste versie draait op het forum. De laatste keer dat ik een update heb geïnstalleerd op het forum was zo'n maand geleden.

Ik gebruik tapatalk niet zoveel dus ik weet niet wat er veranderd is maar kan je niet op dat plusje klikken naast de reply regel om een groter vlak te krijgen? Dat had ik net ook (dit typ ik ook in tapatalk).

Heb je de iPhone of Android versie?
Door Ruisje
#3022355
De iPhone versie. En ik heb geen plusje naast het reply-vak.
Het is echt waardeloos! Nu moet ik via de browser inloggen om een bericht te beantwoorden.

Als het aan de forumkant up-to-date is, kunnen we alleen nog maar afwachten tot het opgelost wordt. Ik heb Tapatalk gisteren al een mail gestuurd, maar wacht nog op antwoord. ;)

Bedankt voor het nakijken in ieder geval!! :)
Door Lil
#3023037
Maxi's 3-tal schreef: Bij mij werkt de android versie ook gewoon netjes. :)
Hier gaat het ook prima.
Ashena schreef: De Android versie werkt gewoon, iig bij mij wel..
Door Jeff
#3023349
Ruisje schreef: Ik heb inmiddels contact met een Tapatalk ontwikkelaar en hij gaat er naar kijken. :)
Dat is mooi. :) Ik heb ook even gegoogled of ik er iets over kan vinden maar ik zie niks. Dus of het is iets nieuws met de laatste versie of het komt gewoon niet veel voor. Wat je zou kunnen doen als het niet opgelost wordt is de app helemaal verwijderen en opnieuw installeren. Je moet er alleen wel op letten dat je dan je instellingen kwijt bent (mocht je bijv. heel veel forums in de app geregistreerd hebben).
Door Ruisje
#3023691
Jeff schreef: Dat is mooi. :) Ik heb ook even gegoogled of ik er iets over kan vinden maar ik zie niks. Dus of het is iets nieuws met de laatste versie of het komt gewoon niet veel voor. Wat je zou kunnen doen als het niet opgelost wordt is de app helemaal verwijderen en opnieuw installeren. Je moet er alleen wel op letten dat je dan je instellingen kwijt bent (mocht je bijv. heel veel forums in de app geregistreerd hebben).
Ja, het probleem doet zich voor sinds de laatste update van 4 dagen geleden.
Op iPhone werkte het verwijderen en opnieuw installeren van de app, op de iPad niet. :(
Door BlissSpirit
#3097090
Mini's 3-tal schreef: Kun je nu in Tapatalk alleen op BP als je met asociale media of tapatalk-id inlogt?
Jaáaaa, daar issie weer Afbeelding
Hij vroeg hier na opnieuw instaleren ook om tapa id. Maar gewoon ingelogd met bp gegevens en geen problemen.
Gebruikersavatar
Door EliScooby
#3097107
BlissSpirit schreef: Jaáaaa, daar issie weer Afbeelding
Hij vroeg hier na opnieuw instaleren ook om tapa id. Maar gewoon ingelogd met bp gegevens en geen problemen.
Ik ga ff proberen of ik de oude versie geinstalleerd krijg thuis, werkt dat niet, blijf ik wel gewoon via de browser werken.
 Terug naar “De Regels van Barfplaats, vragen, problemen en suggesties”

Barfplaats wordt gesponsord door