In deze categorie staan de huisregels van Barfplaats. Je kunt er verder vragen, problemen of suggesties over het forum melden.

Moderators: Lizzy, Charlie Angel

Gebruikersavatar
Door pike
#3013213
In het standaard rijtje smilies staat plots een vlindertje. In plaats van de biggrin2. En als ik die aanklik krijg ik ook een vlindertje. In elk berichtje waar iemand een biggrin heeft gezet zie ik nu een vlindertje.
Hoe komt dit???
Deze dus:  :biggrin2:
Het ziet er bij mij uit als een vlindertje.
Door Ruisje
#3013224
Hier ook geen vlindertje op de iPad, maar de gewone :biggrin2:.
Misschien is op je aaipet de : biggrin2 : gekoppeld aan een vlindertje-icoontje. Of heb je iets van emoticons (app of keyboard) geïnstalleerd?

Als beide antwoorden 'nee' zijn, dan zie je ze echt vliegen. ;)
Laatst gewijzigd door Ruisje op wo 29 okt 2014, 22:31, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Door pike
#3013225
Er is meer dat anders is. Onderaan de pagina is de knop "omhoog" verdwenen. Daarvoor in de plaats staan er onder elkaar een aantal symbooltjes. Ik durf ze niet aan te klikken geen idee wat er dan allemaal gebeurt :-[
Ruisje schreef: Hier ook geen vlindertje, maar de gewone :biggrin2:.
Misschien is op je pc/tablet/telefoon : biggrin2 : gekoppeld aan een vlindertje-icoontje. Of heb je iets van emoticons (prog, app of keyboard) geïnstalleerd?

Als beide antwoorden 'nee' zijn, dan zie je ze echt vliegen. ;)
Tot vanavond was alles nog normaal. Hij heeft wel een update gedaan, maar dat kan bp toch niet veranderen? Ik heb niks geinstalleerd. Hoe kan de biggrin ineens aan een vlindertje gekoppeld zitten?

Allemaal beestjes .... ;D
Door Ruisje
#3013240
pike schreef: ik heb hem hekemaal uitgezet. En weer aan. En alles is weer normaal. Gelukkig, ik begon al aan mezelf te twijfelen :biggrin2: :biggrin2:
Pffffff.... gelukkig! :biggrin2:

Ergens waren na de update de commando's gelinkt aan andere icoontjes. Maar waar ???
Gebruikersavatar
Door pike
#3013245
Ruisje schreef: Pffffff.... gelukkig! :biggrin2:

Ergens waren na de update de commando's gelinkt aan andere icoontjes. Maar waar ???


Ik ga niet eens proberen daar achter te komen :biggrin2:
Eigenlijk was dat vlindertje best wel leuk...
Door Ruisje
#3013252
pike schreef: Ik ga niet eens proberen daar achter te komen :biggrin2:
Nee, afblijven. ;D
pike schreef: Eigenlijk was dat vlindertje best wel leuk...
Misschien komt het een volgende update wel weer langs fladderen... ;)
Door Ruisje
#3018753
Hier op de aaifoon en beide aaipets geen vreemde 'snuiters' in Safari. Alle emoticons zijn normaal.

Is je iPhone geupdate naar iOS 8? Staat automatisch updaten van apps aan? Overigens is updaten naar iOS8 niet aan te raden bij iPhones lager dan de 5 en bij iPads onder de 3e generatie.
Door Jeff
#3018763
Waarschijnlijk is de cache van je browser een beetje van slag. Op de iPhone ga je naar Settings (Instellingen), Safari, Clear History (of als je een iPhone 4 hebt, Clear Cache). En dan bevestigen. Dan zou het opgelost moeten zijn.

Als dat niet werkt dan vervangen we gewoon de smiley door een teckel en dan ziet iedereen hetzelfde. Afbeelding
 Terug naar “De Regels van Barfplaats, vragen, problemen en suggesties”

Barfplaats wordt gesponsord door