In deze categorie staan de huisregels van Barfplaats. Je kunt er verder vragen, problemen of suggesties over het forum melden.

Moderators: Lizzy, Charlie Angel

Anne in Zweden schreef: Dank je! Al word ik nu wakker gehouden door een nieuw probleem: ik kan niet meer inloggen op mijn New York Times-account. Aargh! Ik denk dat mijn computer aan vakantie toe is. ::)
Als ik jou was zou ik dan tegelijkertijd met de computer vakantie gaan houden. En dan natuurlijk lang genoeg zodat je zeker weet dat als je weer begint, de computer ook weer gewoon normaal kan doen. AfbeeldingAfbeelding

En mijn lijn is sind ik aan de medicatie zit al niet meer normaal, terwijl ik bijna nooit aan de koek, snoep of stroopwafels kom. Afbeelding

Ik hoop dat je met deze oplossing en geruststelling weer rustig kunt slapen.
Anders heb ik hier nog een witte poedel die heel goed is in knuffelen en geruststellen.Afbeelding
Charlie Angel schreef: wo 10 jul 2024, 14:12 Als ik jou was zou ik dan tegelijkertijd met de computer vakantie gaan houden. En dan natuurlijk lang genoeg zodat je zeker weet dat als je weer begint, de computer ook weer gewoon normaal kan doen. AfbeeldingAfbeelding

En mijn lijn is sind ik aan de medicatie zit al niet meer normaal, terwijl ik bijna nooit aan de koek, snoep of stroopwafels kom. Afbeelding

Ik hoop dat je met deze oplossing en geruststelling weer rustig kunt slapen.
Anders heb ik hier nog een witte poedel die heel goed is in knuffelen en geruststellen.Afbeelding
Aaaah! Kom je hem dan brengen? Je kunt hier wel een paar maanden verblijven, ruimte genoeg!
Anne in Zweden schreef: Aaaah! Kom je hem dan brengen? Je kunt hier wel een paar maanden verblijven, ruimte genoeg!
Dat is echt een te verleidelijk aanbod Anne, ik ben zo hard op zoek naar rust, dus als ik het kon rijden dan kwam ik gisteren nog!AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Maar de witte poedel is een zij. Afbeelding
Door Kim_S
Charlie Angel schreef: vr 12 jul 2024, 17:33 Dat is echt een te verleidelijk aanbod Anne, ik ben zo hard op zoek naar rust, dus als ik het kon rijden dan kwam ik gisteren nog!AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Misschien kun je een lijntje regelen?
Als het met aanrechtbladen lukt… :biggrin2:
(Wij rijden terug op dit moment, dus aan ons heb je niks helaas :( )
Of met het vliegtuig als dat een optie is? (Zonder honden dan)

Als je ergens ter wereld heerlijk tot rust kan komen dan is het wel op Anne’s landgoed, dus als het kan, echt doen! :-*
Charlie Angel schreef: vr 12 jul 2024, 17:33 Dat is echt een te verleidelijk aanbod Anne, ik ben zo hard op zoek naar rust, dus als ik het kon rijden dan kwam ik gisteren nog!AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Dat mag ook. :biggrin2:

Je bent oprecht welkom, hoor! Ik snap dat het lastig te doen is voor je, maar als je een mogelijkheid ziet, weet dan dat je gerust hierheen mag komen. :-*
En als dat alleen zonder de hondjes kan, dan heb ik hier nog wel een andere witte zij met dikke vacht voor je. :biggrin2:
 Terug naar “De Regels van Barfplaats, vragen, problemen en suggesties”

Barfplaats wordt gesponsord door