Anne in Zweden schreef: ↑di 09 jul 2024, 14:07 Ik weiger altijd alle koekjes behalve de noodzakelijke, en toch is mijn lijn niet meer dezelfde als die van Anne toen ze veertien was.Stroopwafels zijn geen koekjes toch?
Moderators: Lizzy, Charlie Angel
Anne in Zweden schreef: ↑di 09 jul 2024, 14:07 Ik weiger altijd alle koekjes behalve de noodzakelijke, en toch is mijn lijn niet meer dezelfde als die van Anne toen ze veertien was.Stroopwafels zijn geen koekjes toch?
Anne in Zweden schreef: ↑di 09 jul 2024, 14:07 Ik weiger altijd alle koekjes behalve de noodzakelijke, en toch is mijn lijn niet meer dezelfde als die van Anne toen ze veertien was.
Anne in Zweden schreef: Dank je! Al word ik nu wakker gehouden door een nieuw probleem: ik kan niet meer inloggen op mijn New York Times-account. Aargh! Ik denk dat mijn computer aan vakantie toe is.Als ik jou was zou ik dan tegelijkertijd met de computer vakantie gaan houden. En dan natuurlijk lang genoeg zodat je zeker weet dat als je weer begint, de computer ook weer gewoon normaal kan doen.
Charlie Angel schreef: ↑wo 10 jul 2024, 14:12 Als ik jou was zou ik dan tegelijkertijd met de computer vakantie gaan houden. En dan natuurlijk lang genoeg zodat je zeker weet dat als je weer begint, de computer ook weer gewoon normaal kan doen.Aaaah! Kom je hem dan brengen? Je kunt hier wel een paar maanden verblijven, ruimte genoeg!
En mijn lijn is sind ik aan de medicatie zit al niet meer normaal, terwijl ik bijna nooit aan de koek, snoep of stroopwafels kom.
Ik hoop dat je met deze oplossing en geruststelling weer rustig kunt slapen.
Anders heb ik hier nog een witte poedel die heel goed is in knuffelen en geruststellen.
Anne in Zweden schreef: Aaaah! Kom je hem dan brengen? Je kunt hier wel een paar maanden verblijven, ruimte genoeg!Dat is echt een te verleidelijk aanbod Anne, ik ben zo hard op zoek naar rust, dus als ik het kon rijden dan kwam ik gisteren nog!
Charlie Angel schreef: ↑vr 12 jul 2024, 17:33 Dat is echt een te verleidelijk aanbod Anne, ik ben zo hard op zoek naar rust, dus als ik het kon rijden dan kwam ik gisteren nog!Misschien kun je een lijntje regelen?
Maar de witte poedel is een zij.
Charlie Angel schreef: ↑vr 12 jul 2024, 17:33 Dat is echt een te verleidelijk aanbod Anne, ik ben zo hard op zoek naar rust, dus als ik het kon rijden dan kwam ik gisteren nog!Dat mag ook.
Maar de witte poedel is een zij.