Moderators: koekje, pearlsofpassion
sylvia schreef: Als ze gewend is om vers te eten kun je haar best een gemalen nekje geven, misschien vindt ze een heel nekje ook nog wel leukNou, ze heeft nog maar een paar tanden en kiezen, dus dat krijgt ze denk ik niet weg. Ben bang dat ze dan gaat schrokken en er misschien in stikt. Of zijn de botjes in kippennekjes daar te zacht voor?![]()
Audrina schreef: Nou, ze heeft nog maar een paar tanden en kiezen, dus dat krijgt ze denk ik niet weg. Ben bang dat ze dan gaat schrokken en er misschien in stikt. Of zijn de botjes in kippennekjes daar te zacht voor?Je zou de nek even vast kunnen houden, maar je zult nog verbaasd staan wat een kat met nog een paar gebitselementen nog weg kan kauwen.
Audrina schreef: Ik had vanmorgen al een kippennekje voor haar apart gehouden, dus ik ga het vanmiddag gewoon proberen. Eerst zo (wel eerst ff platslaan voor de zekerheid) en als ze het dan niet weg krijgt kan ik het altijd nog malen.Ik ben benieuwdBedankt!
![]()
Audrina schreef: Ik geloof dat ze helemaal is losgeslagen na dat kippennekje en dat ze het helemaal ontdekt heeft, want vanmorgen heeft ze een stuk kipkarkas bij mijn oudste reu uit zijn bak gejat terwijl ie stond te eten en die dropl*l vond het nog goed ook.![]()