Hier kun je al je vragen en problemen kwijt over het zelf samenstellen voeding voor katten.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Door Maris
#444593
boskat schreef: Ik ooook
Schiet nu al in de stress en bedenk allemaal ramp scenario`s
Pff is haar eerste nestje,weet niet hoe ze het gaat doen,hoe ze zich houd en hoe ik me hou,zou ze liever maar zelf krijgen eigenlijk,hoeft zij geen pijn te lijden
het is kat eigen dat ze ze verstoppen. Heb het gehad bij mijn tante trek de kast open wil sokken pakken 3 maal raden wat ik vind ;D ;D ;D we wisten dat ze kleintjes verwachten maar de vraag was wanneer ;D
Door Birgit
#444594
boskat schreef: Ze is zwanger en hoe,20 december uitgerekend,wordt nu toch echt spannend ::)
Woww... dat is toch wel heel snel ! Leuk ! Succes
Gezellig zo met de kerst van die kleintjes..... ;D ;D
Door Debora
#444885
boskat schreef: Ik ooook
Schiet nu al in de stress en bedenk allemaal ramp scenario`s
Pff is haar eerste nestje,weet niet hoe ze het gaat doen,hoe ze zich houd en hoe ik me hou,zou ze liever maar zelf krijgen eigenlijk,hoeft zij geen pijn te lijden
Moet ineens denken aan Whisky die toentertijd op je schoot wilde bevallen...en jij helemaal in paniek ;D ;D Wie had je ook alweer gebeld toen??
Anyways, niet stressen....ik denk echt dat het zichzelf wel regelt. Tuurlijk is het handig een oogje in het zeil te houden maar je hoeft ze echt niet te laten puffen etc ;) Nu maar hopen dat ze niet al te mooi zijn zodat ik er niet eentje mee wil nemen ::)
Door boskat
#445081
Ik belde niemand ,heb de buurvrouw geroepen ,die had dat meer bij de hand gehad en die lag dubbel van het lachen om mij en hielp vervolgens:-)
Maar dat is ongeveer 30 jaar terug,pfff
En je weet het ik heb alleen maar erg lelijke katten,dus de kitten(s) worden ook niks,het zijn Noorse Boswatjes is sowieso al een raaar lelijk ras ;D
Door boskat
#451620
Sophie ,mijn Noorse boskat heeft gisteravond het leven geschonken aan 4 hele mooie kittens
2 tabby`s een effen,zwart of blauw en een schildpadje zwart of blauw
in ieder geval 1 poes, de schildpad,de rest weet ik nog niet,zal vanavond eens studeren tijdens de weegsessie
Ging allemaal fantastisch goed in anderhalfuur tijd waren ze er allemaal,ze deed wat ze hoorde te doen en perfect:-))
Dit is een hele spanning minder voor mij en ik geniet helemaal.
vandaag weinig tot niks gedaan dus:-)
Door Truus
#451646
Ahhhhhh wat een hummeltjes :-*.

Gefeliciteerd met de kittens. Leuk voor onder de kerstboom, mooier kan het niet !
Door boskat
#451783
Dank je Loeka,:-)

Heb nog even een vraagje,misschien weet iemand van jullie het?
Heb Sophie gisteren een rauw geklutst ei gegeven
Kan dat vandaag weer ,even een extra stoot voor een zogende poes of is het verstandig dat ook maar bij 3 x per week te laten?
Ze eet nu weer beter haar Carnibest en veel minder de brokjes dat gaat prima dus:-))
Laatst gewijzigd door boskat op zo 25 dec 2005, 12:32, 1 keer totaal gewijzigd.
 Terug naar “Vragen, problemen en discussie BARF en KVV”

Barfplaats wordt gesponsord door