Moderators: koekje, pearlsofpassion
hallo allemaal, ik ben vandaag naar zundert geweest om carnibest te halen (met deze hitte, wat we al niet voor poeslief over hebben) op een schoteltje had ik een klein beetje voor d'r laten ontdooien, en eindelijk was het moment daar... ik, in m'n enthousiastme, zet haar het schoteltje zo voor d'r neus...(zonder eerst wat met ander vooer te mengen) ze loopt er naar toe, snuffelt eraan, kijkt me aan.... en loopt met opgeheven staart weg.... dat hoefde mevrouw dus niet! ik heb toen wat tonijn er door gemengd en het weer voor d'r neergezet, ok, omdat ik zo aandrong heeft ze er toen wel wat aan gelikt en van gegeten.. (ik verdenk haar er van om alleen de tonijn er uit gegeten te hebben
) maaaar het begin is er, hoop ik...nou had ik nog ff een vraagje over die tonijn. 't is gewoon vis uit een blikje op waterbassis.. weet iemand of dit echt slecht is voor de kat?! op oliebassis leek mij niet echt ok, de vis die ik nu heb zit verder niets in behalve zout... ben benieuwd wat jullie er van vinden....
groetjes zurca
en op controle bij mijn eigen DA vertelde deze dat hij zelden zulke mooie en gezonde kittens had gezienZo gezond, dat ze zelfs balletjes hadden gekregen!!