Ligt die dikzak Moby net lekker bij me op het buro; zie ik dat ie een dikke onderlip heeft met wat gele blaasjes ??? ..... het lijkt een soort koortslip ;D
Iemand enig idee? Gewoon maar even aankijken ?
Thanks,
Ivonne
Moderators: koekje, pearlsofpassion
Ligt die dikzak Moby net lekker bij me op het buro; zie ik dat ie een dikke onderlip heeft met wat gele blaasjes ??? ..... het lijkt een soort koortslipIk denk dat het gewoon ontstoken is (wat ook tot een bubbelende huid kan leiden) want een koortslip bij een kat komt niet voor.Een koorstlip wordt namelijk door het herpesvirus veroorzaakt ,en het herpesvirus zorgd bij katten voor niesziekte.Zou je kat dus een herpes infectie hebben dan had hij niesziekte.
Iemand enig idee? Gewoon maar even aankijken ?
Thanks,
Ivonne
iets vergelijkbaars heeft een van mijn katten ook gehad, mee naar de DA gegaan had dat beestje meteen een prednison spuit in de nek hangen en moesten we zelf nog een paar dagen dat spul spuiten. Is hier niet meteen van over gegaan maar verdween later vanzelf wel. Weet niet wat die prednison eigenlijk precies doet, volgens mij gebruiken DA's dit voor wel heel veel kwalen.prednison is een bijnierschorshormoon,als je niet meer weet wat te doen....voila prednison ....als je wel weet wat te doen voila prednison....het is wel zooi en volgens mij vaak te snel gebruikt,maar volgens mij zit het in heel veel dingen toegevoegd.En ook al is het zooi,goed dat het er is want het helpt vaak wel. (is onder andere een onstekingsremmer)
prednison is een bijnierschorshormoon,als je niet meer weet wat te doen....voila prednison ....als je wel weet wat te doen voila prednison....het is wel zooi en volgens mij vaak te snel gebruikt,maar volgens mij zit het in heel veel dingen toegevoegd.En ook al is het zooi,goed dat het er is want het helpt vaak wel. (is onder andere een onstekingsremmer)Prednison is een "paardenmiddel". Helpt tegen veel dingen, maar is ook rotzooi. Ik haat het spul, maar heb daar een reden voor. Het heeft nl. m'n (2e) man zijn leven gekost, die het gebruikte tegen z'n zware astma. Hartstilstand...
Nou ja, wat het ook was en hoe het gekomen is maakt niet meer uit........ Moby heeft weer een normale lipgeweldig
Nou ja, wat het ook was en hoe het gekomen is maakt niet meer uit........ Moby heeft weer een normale lipGelukkig!