Moderators: koekje, pearlsofpassion
Als je het niet erg vindt, ga ik deze vraag naar de kattencategorie verplaatsen.nee hoor,vind ik niet erg
Groetjes, Lizzy
Als ik brokjes geef (voor af en toe en voor clickertrainingbeviel de yarrah goed?) geef ik yarrah brokjes. Ik heb de biofood nog niet uitgeprobeerd. Voordat ze hier overgingen op carnibest heb ik ze een tijdje blik van carocat gegeven om de overgang met deze lastige mormels te versoepelen.
Ecostyle.... Ehhhh.... Die vertrouw ik dus niet. Die lui maken als sinds jaar en dag muizengif en slakkengif en storten zich nu ineens op voeding? Ik zet daar mijn ontzettende vraagtekens bij!heeft hopefarms ook een www. ?
Mijn kat weigert te barfen of versvlees te eten en ik heb de moed opgegeven. Zij krijgt al jaren Hopefarms brokjes en die bevallen prima, voor zover brokjes prima kunnen bevallen....
Groetjes, Lizzy
nutroKun je dat ook nog toelichten of moeten we dit maar weer zien als een loze kreet in de ruimte.
met de nutro kattenbrokken heb ik geen ervaring,de hondenbrokken zijn de brokken die ze hier gegeten hebben toen vers even geen optie was,en voor een brok vindt ik ze goed.