Wie kan mij vertellen of er een goed merk is
dat brokken voor poezen maakt.
Moderators: koekje, pearlsofpassion
Lizzy schreef: Hoi Rusty, mag ik vragen waarom je je met deze vraag op Barfplaats hebt aangemeld? Wij zijn namelijk een vers en rauwvoerforum.... Dat is beter voor je kat, rauw/vers voer!Die vraag heb ik ook.
Groetjes, Lizzy
tieneke schreef: Misschien lust de kat geen vers?Er zijn natuurlijk katten die overtuigd moeten worden, dat is de ellende met katten, eten ze het of niet.
Had vanmorgen een klant die Cb voert aan haar ene kat,de andere kat kijkt er niet eens naar.
Nu gaat zij de lams/mix proberen,wie weet....![]()
sylvia schreef: Er zijn natuurlijk katten die overtuigd moeten worden, dat is de ellende met katten, eten ze het of niet.Ja dat zeg ik ook steeds tegen de mensen Syl
Hier op Bp staan veel berichten van mensen die de meest inventieve dingen hebben bedacht om hun koninklijke hoogheid aan het rauwvoer te krijgen.
orion schreef: ik vraag mij ook af wat ik het beste aan brok kan gevenWaarom niet gewoon zijn dagelijkse portie Cb neerzetten ? Doe ik hier ook hoor, gaat perfect
momenteel zit Orion op de cb, en zijn ontlasting is eindelijk hierdoor hard geworden
maar voor mij komt er een tijd aan dat ik in de weekenden niet thuis ben, mijn dochter van 15 past dan op, maar die is ook meer niet dan wel thuis,. zou hem nu graag aan een brok erbij willen, zodat ik teminste zeker weet dat hij te eten heeft weekends
Welk voer heeft de minste koolhydraten ?? en is het best verteerbaar, heeft iemand hier ervaring mee?
orion schreef: wordt dat niet verkeerd dan??Bij mij krijgen ze s'morgens en s'avonds eten maar als ik weg ben doe ik alles in 1 keer, ze zijn gewend s'morgens direct te eten nadat ik uit bed kom en daarna gaat er een schotel over, als ze weer trek hebben gooien ze de schotel eraf en gaan verder met eten.
hij krijgt nu 3 maal daags een portie
het is vrij warm in Orion zijn verblijf 21 a 22 graden