En als ik ze geef waar valt dat dan onder, onder de raw meaty bones of onder het orgaanvlees?
En oja, hoe kom ik aan Kelp? (Misschien staat dit al ergens en weet iemand de link naar dit onderdeel)
Moderators: koekje, pearlsofpassion
Lizzy schreef: Kelp: ik geef zelf geen kelp, maar je kunt van Dr Vogel kelp tabletjes kopen. Kelpasan heet het : http://www.vogel.nl/cgi/dyn/product.pl? ... typeprod=WWat geef jij dan in plaats daar van?
Loeka schreef: Pfoehe, het wordt nog een hele klus dat zelf samenstellen. 8)Ik probeer ook biologisch te barfen. Tot nu toe kippenvleugeltjes en zo bij de Groene Slager gekocht, maar ik heb nu ontdekt dat de Konmar ook biologische kip heeft, en dat scheelt toch weer een paar eurotjes
Ik dacht ik volg "gewoon" The Barf Diet van Ian B, maar dat valt nog niet mee. En dan blijkt dat iedereen het ook nog weer eens anders doet, ben helemaal de kluts kwijt!![]()
Gelukkig ligt de vriezer nog vol met CB, zodat ik rustig de tijd heb om alles uit te zoeken.
Ik wil trouwens zo veel mogelijk biologisch barfen, maar ik heb geen idee waar ik de ingredienten vandaan moet halen. De groenten gaan nog wel, maar het vlees... Ben nl al jaren vegetarier en heb in geen 15 jaar een slager ofziets van binnen gezien. Sterker nog, ik weet niet eens een slager te zitten!
![]()
![]()