Moderators: koekje, pearlsofpassion
An schreef: Mijn vriendin was Carnibest gaan halen voor haar honden en ik had gevraagd om een kilotje voor de poezen mee te brengen. Ikd acht dat dat net als Duck in schijfjes van 100 gram ofzo ging zijn. Is dat gewoon een grote homp van 500 gram. Heb ik dat net heftig moeten bewerken om dat in 2 te snijden want 500 gram voor 1 dag ontdooien is toch echt te. Wat een geklooi zeg. Ik blijf het in de toekomst gewoon lekker zelf maken denk ik. Veeeeel goedkoper en stukken handigerIk weet precies wat je bedoelt! Ik neem tegenwoordig pakjes van 250 gram, dat bevalt me beter. En dan leg ik het een tijdje op het aanrecht en zodra het een tikje ontdooit is (minimaal ontdooit), snijd ik het met een scherp mes in vier porties. Deze gaan weer de vriezer in. Maar het is en blijft inderdaad een heel gedoe! (tenzij je katten hebt die in 1 dag zo'n pakje van 250 gram opeten....).![]()
Loeka schreef: Grappig, ik zit juist te overwegen om de kilopakken te nemen. Bij mij gaat een pakje van 500 gram ongeveer in een dag op.Ik gebruik een japans sushi-mes van Manna.
Maar dat door midden zagen van die pakken vind ik een ramp
Wat voor zaag gebruiken jullie daar eigenlijk voor?
sylvia schreef: Als ik wel eens wat moet zagen dan neem ik een gewone zaag, gaat perfect, gewoon zo uit de vriezer en direct zagen.Dat heb ik dus ook geprobeerd...
Loeka schreef:of een scherpere zaag
Dat heb ik dus ook geprobeerd...Misschien heb je wel meer spierballen dan ik
Loeka schreef:koop dan wel een groffe zaag, ik gebruikte de bomenzaag , voordat ik het met het mes deed![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat wordt dus weer de Gamma voor een betere. Wat je al niet voor je poezenbeessies moet over hebben![]()
laura schreef:Ja ik denk dat dat het is want sterk ben ik zeker niet
of een scherpere zaag![]()
Loeka schreef: Grappig, ik zit juist te overwegen om de kilopakken te nemen. Bij mij gaat een pakje van 500 gram ongeveer in een dag op.cirkelzaag!!!!
Maar dat door midden zagen van die pakken vind ik een ramp
Wat voor zaag gebruiken jullie daar eigenlijk voor?