Nou, het plezier is heel ver te zoeken hier. De 2 dames lopen hier al een tijdje hoog beledigd te miauwen en vinden het de moeite van het bekijken of te besnuffelen niet eens waard. Dit valt me toch wel heel erg tegen en ik vind het niet leuk

Ja, de honden lopen maar langs de voerbakjes heen en weer en ik heb ze dus maar ver op het aanrecht gezet (de voerbakjes dan hè

Enfin, zojuist heb ik wat zacht voer (waar ze normaal een moord voor doen) er doorheen gemengd, maar ook nu lopen ze heel hard weg en kijken ze me aan van: probeer je ons te vergiftigen of zo

Ik ga het nu gewoon nog een paar dagen proberen en dan maar zien of het lukt. Alleen heb ik het probleem dat 1 van mijn katten behoorlijk mager aan het worden is en niet lekker in haar vel zit qua vacht en zo. Dus ik kan haar niet te lang zonder eten laten zitten.
Maar ik wil echt ontzettend graag dat ze vers (geen Barf) gaan eten. Maar het probleem is dat het echt probleemkatten zijn v.w.b. maag/darm (het zijn Exotic Shorthairs). Als ik ze iets anders geef, dan is het meteen foute boel....
Ik geef ze nu al jaren Royal Canin Sensitivity Control (brok en zakjes zacht voer) bij de dierenarts vandaan, maar sinds een tijdje is de samenstelling veranderd en wordt 1 van mijn katten mager en heeft ze erge last van haaruitval. Ik wil dus van deze brokken af, maar kan dus niet zomaar andere brokken geven, want dan is het diarree en overgeven. Maar ik hoop met KVV dus niet.....
Heeft iemand hier trouwens ervaring mee?