ibbi schreef:
gelukkig hebben ze dat lekker gegeten! Bij Borre kreeg ik er geen kippenekje in, maar één tand zit nu echt los, hoop dat die er straks uitvalt... anders even helpen. ik geef hem maar een paar dagen wat zachte dingen nu.
had eendenvleugels in de vriezer voor deze week en kwartel en rat , maar heb maar een kuiken en CB gegeven... alhoewel een ratje misschien wel gaat als die niet te groot is, kan ik morgen wel proberen.
als t goed gaat kan ik je zeker prooidiertjes aanraden, da's zo'n succes! ik ben begonnen met kuikens hoor, vond de rest maar eng
maar alles went
dan zie je ze gewoon genieten, dat is echt leuk.
mooie gewichten ~ Borre is wat zwaarder, ik probeer een beetje idee te krijgen hoe groot hij gaat worden, want ik ken z'n vader niet - moeder was een zwerfkatje, qua uiterlijk en gewicht vermoeden we iets in de richting van een maincoon. wordt een flinke knul!
Ze doen het ook best goed hoor voor beginners. De orgaanpakketjes vinden ze heerlijk. En spiervlees: kopvlees en kipfilet, vinden ze ook heerlijk. Het schaapsvlees met vet vinden ze DRIE X niks, maar moeten ze toch eten van mij! Het moet tenslotte toch op

Ik laat het gewoon tijdje staan, uiteindelijk gaat drie kwart op en laten ze paar stukjes liggen. Dan vind ik dat ze het al héél goed gedaan hebben, omdat ze het dus eigenlijk niet lusten.
Ik ben wel benieuwd of ze aan het wisselen zijn. De jongste eet alles wat los en vast zit dus daar heb ik nog weinig aan gemerkt, maar misschien is dat ook wel gewoon een enorme bikkel ;-)!
Eendevleugels? Die zijn toch juist harder qua bot of ben ik nu in de war?
Prooidiertjes... Tsja ik weet `t nog niet zo echt hoor! Héél misschien een kuikentje, maar eigenlijk vinden we het niet echt wat. Eigenlijk heeft mijn lieftallige- wederhelft al min of meer gezegd dat hij dat écht niet ziet zitten.
De fokker was ook aangenaam verrast over de gewichten. Het zijn Britse Kortharen en die zijn natuurlijk al vrij fors van zichzelf (de effe kleuren dan), de tabby`s hebben dat iets minder. Maar die van ons zijn heel goed op gewicht. Zo`n beetje de zwaarste tabby`s die ze geloof ik ooit gehad heeft en daarbij hebben ze ook nog een echte Britten look, wat meestal bij de tabby`s minder is. Dus wij zijn heel blij en trots op de mannen

Hoe oud is Borre en wat weegt hij? MainCOOL hoor