DE bestelling bij Herby om het e.e.a te proberen is gedaan en ik wacht nu dus op de levering. Mn kattenkinders hebben gisteren een voorproefje gehad: kuikens en muizen van koekje en zelfgemalen prak van Koekje. Dat werd goed geaccepteerd gelukkig

Tot zover het inleidende stuk

Ik heb 6 katten, 6 menu's lijkt me ondoenlijk [?] en zeker als ik 's ochtends om kwart voor 6 op moet om naar mn werk te gaan. Zelf malen leek me een goede optie. Maar what about de tandjes? Kan ik ze dan 's avonds willekeurig een 'ding' geven om te knagen [kuiken, muis, kippennek, eendenrug, parelhoenkarkas, nijnkarkas en meer van het spul dat ik besteld heb]? Of krijg ik dan tekorten of juist een teveel aan iets, omdat ze een volledige samenstelling al via de gemalen prak binnen krijgen?
Tenslotte, voor Casimir MOET ik wel iets knagends in de ochtend geven. Hij heeft altijd honger en knaagt bij een hele erge honger aan kabels of planten of andere dingen die niet mogen. Wat kan ik hem geven dat niet te lang duurt eer het op is. [op een kuiken alleen zal hij niet een van half 7 tot 7 's avonds kunnen teren, lijkt me]
Edit: nieuwe aanpak: de lekkerbekkies aka vreetzakjes krijgen Barf [3stuks], de rest krijgt gemalen of CB. Voorbeeldmenu ter goedkeuring onderaan