Ik heb ook even op andere sites gekeken waar HB verkocht wordt en daar was het flink duurder dan ik gewend ben. Hoop toch niet dat het echt zo duur gaat worden.

Moderators: koekje, pearlsofpassion
YaYa schreef: Ze vinden het hartstikke lekker maar mijn portemonnee is er niet zo blij mee. En nu met de prijsverhoging, is het echt boven budget, zelfs met een grootverbruikerskorting is het niet te doen.jammer. Ik heb maar 1 kat die het eet dus ik zal het niet zo erg merken. En die barft ook deels dus ik doe vrij lang met een rolletje van 500 gr.
brie schreef: Ik heb nog nooit hb gegeven, maar alleen al vanwege de prijs (en datgene wat erin verwerkt zit) denk ik dat je beter zelf kan gaan malen/ ze laten kauwen..tja, weet je, daar ben ik denk ik te lui voor
Huskymeisje schreef: jammer. Ik heb maar 1 kat die het eet dus ik zal het niet zo erg merken. En die barft ook deels dus ik doe vrij lang met een rolletje van 500 gr.Waar haal jij de Haaks Barf voor de katjes? Ik wil het graag een keer proberen, maar ik zie in Groningen nergens een verkooppunt.
Antonia schreef: Waar haal jij de Haaks Barf voor de katjes? Ik wil het graag een keer proberen, maar ik zie in Groningen nergens een verkooppunt.Ik bestel het bij Frederiek van Nature Dog Store. Haar site is http://www.naturedogstore.nl. Zij bezorgd tot 100 km vanaf haar huis. Je kunt het ook komen halen. Dit is alleen op afspraak.