Het bleek een groot pakket, en ik had dat gelijk in de vriezer gestopt. Nu met de nieuwe vriezer paste het mooi in een hoekje. Maar morgen komt een nieuwe lading voer, dus ik had gister de fazant eruit gehaald en in de koelkast gelegd.
Ik maakte net de zak open, en het bleken er 2. het ene karkas heb ik in 2en gehakt, en voor ieder op een bordje gelegd, Er zaten nog wat uitkristallen aan, maar normaal doen ze daar ook niet ingewikkeld over.
Vannacht zijn ze vreselijk druk en vervelend geweest. De kuikentjes zijn op (morgen komt 10 kilo) en ze hadden honger en raceten over mij heen (zwaaizwaai nachtrust

Net iedere aan halve fazant gegeven, en ze moeten het niet! ze zijn chagerijnig naar elkaar aan het meppen.
verwende apen!
ze mogen hier niet zonder eten naar buiten om te spelen (zodat niet bij andere mensen binnen schaaltjes met brokjes leegschransen), dus de kans is groot dat ze vandaan de hele dag binnenzitten.
Voor vanavond heb ik eventueel wat cb voor ot en het laatste zakje stinkvoer voor Sien.
Sien is wel degene die eventueel een hapje fazant zal nemen, want ze lust ook papier en plastic en tampons waar nog minder smaak aanzit. maar hoe krijg ik de fazant in Ot?