komt mn eten nu eindelijk....
JIPPIE, daar is t....
Moderators: koekje, pearlsofpassion
koekje schreef: dat ziet er lekker uit!ja zeker wel, mss wel meer als 2 kuikens,
is een kwartel groot genoeg om als 2 kuikentjes door te gaan?
dan wil ik voor mijn rooie misschien ze ook wel eens halen.
eet hij trouwens altijd zo netjes in de mand?
Kruimel schreef: Schitterende reportage!welke stuivende veertjes
Kwartel vinden ze idd heeeeeeel erg lekker (al beken ik eerlijk dat ik ze wel deels pluk ivm stuivende veertjes)
crutz schreef: welke stuivende veertjesmaar hurricane is toch een grote main coon oid?
alles gaat hier schoon op....
en voor Chubby qua hoeveelheden, geen idee, heb het voor Hurri nooit gewogen....hij heeft altijd naar behoefte mogen eten, soms werkt hij er dus ook 2 of 3 op een dag weg....
Mieuw schreef: Hij blijft geweldig!gewicht, geen idee, boven de 5 kilo
Wat is z'n gewicht inmiddels (en leeftijd)?
Oh, en uit pure nieuwsgierigheid, mag ik dan ook gelijk even z'n ouders weten? Hij kwam toch bij Takrati vandaan?
Mieuw schreef: Ja, ik had het inmiddels al gevonden, toch bedankt.hij is niet te zwaar, maar gewoon flink aan de maat
Maar 5 kilo op die leeftijd, poe héé, flinke kerel heb je daar! Issie nog open, of inmiddels gecastreerd?
crutz schreef: hij is niet te zwaar, maar gewoon flink aan de maatGoh, nou, ik denk dat een aantal fokkers jaloers op je mogen zijn hoor!
maar idd wel flink ja....
en nee, nog niet gecastreerd...niet nodig nog en weet van bv zn vader dat die ook niet sproeit....dus voorlopig hoeft hij ook niet gecastreerd te worden....
en @ koekje, t is een Noorse Boskat